مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۳۵ هزار و ۳۰ تن مرغ منجمد توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 04 October 2022

تابناک فارص به نقل از صدا و سیما: مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس با تاکید بر اینکه توزیع مرغ منجمد در این استان تا زمان تنظیم بازار ادامه دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵ هزار و ۳۰ تن مرغ منجمد توزیع شده است.
سید محمدرضا سعادت افزود: توزیع مرغ منجمد که با هدف تنظیم بازار از نوزدهم شهریورماه آغاز شده است تاکنون ۵۰۰ تن مرغ منجمد به قیمت ۴۸ هزارتومان به بازار مصرف استان فارس تزریق شده است.
به گفته وی؛ میزان قابل توجه‌ای مرغ منجمد در سردخانه‌های ملکی و استیجاری اداره کل پشتیبانی امور دام استان دام استان فارس ذخیره سازی و در زمان مورد نیاز به منظور تعادل بخشی قیمت‌ها توزیع می‌شود.
سعادت بیان کرد: توزیع مرغ منجمد از طریق تعاونی‌های مصرف دستگاه اجرایی، فروشگاه زنجیره ای، توزیع اینترنتی، کاسبان امین و فروشگاه منتخب صنف مرغ و تخم مرغ و توزیع سیار در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار اجرا می‌شود.
او اظهار کرد: روزانه ۱۰ تا ۱۵ تن مرغ منجد توسط پنج کامیون ویژه حمل مواد پروتئینی به صورت سیار توزیع می‌شود.
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس با اشاره به اینکه مرغ مورد نیاز فروشگاه‌های عرضه، تعاونی مصرف، ادارات، مراکز عمده مصرف اعم از بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی، پادگان‌ها، زندان‌ها و... قابل تامین است، گفت: نمایندگان مراکز مذکور با مراجعه و معرفی کتبی این اداره کل قابل است.

 

برچسب ها: توزیع ، مرغ منجمد ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار