۱۵۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ 03 October 2022

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: برای اجرای این طرح، قطعه زمینی با وسعت حدود ۱۵ هکتار از اراضی جنب مسکن مهر دیزیچه اختصاص داده شده که مراحل تفکیک و مصوبه شورای مسکن در دست اقدام است.
حسین صفری افزود: در حوزه نهضت ملی مسکن بررسی وضعیت بیش از دو هزار و ۴۰۰ متقاضی از نظر سابقه واگذاری دولتی (از سامانه جامع املاک و مستغلات)، استعلام سابقه مالکیت از اداره ثبت اسناد و املاک و استعلام تسهیلات بانک مسکن انجام شد.
وی با اشاره به بررسی وضعیت و اصلاح فرم ج بیش از یکهزار و ۶۰۰ متقاضی افزود: این افراد یا به دلیل اینکه در گذشته در طرح مسکن مهر ثبت نام کردند و بنا به دلایلی ثبت نامشان منجر به واگذاری مسکن نشده است فرم ج آنان قرمز باقیمانده و یا به دلیل تشابه اسمی و تشخیص ندادن سامانه قرمز شده است، که پس از مراجعه به این اداره اقدامات لازم شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: درحال حاضر طرح ساخت باند دوم محور مبارکه – بروجن به طول ۲۸ کیلومتر با ردیف اعتبار ملی در دست اجرا است.
صفری افزود: طرح‌های تفصیلی شهر‌های زیباشهر، طالخونچه، کرکوند و دیزیچه در دست تهیه و اقدام است.
وی گفت: مطابق با سیاست‌گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان دو قطعه زمین با کاربری اداری به وسعت ۷۰۰ مترمربع به دستگاه‌های اجرایی شهرستان، ۱۲ قطعه با کاربری تجاری به وسعت ۳۰۰ مترمربع و دو قطعه زمین با کاربری صنعتی به وسعت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع واگذار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار