جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبرداد؛
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در قم خبر داد و گفت: متهمه تحت عنوان وارد کننده تجهیزات پزشکی از چین، مبلغ 6 میلیارد و 550 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 04 October 2022

به گزارش تابناک قم، سردار بهادر اسماعیلی امروز دوازده مهرماه در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: مدیر عامل یک شرکت صنعتی با طرح شکایت در پلیس آگاهی استان اذعان داشت، به دلیل مشکلات تحریم و قاعده بین المللی امکان واردات تجهیزات و موفق به تبادلات ارزی از کشور چین نمی‌شدم لذا با پرس و جو و تحقیق از کارشناسان و بعضی از بازرگانان به این نتیجه رسیدم که با واسطه‌گری می‌توان تجهیزات مورد نیاز خود را وارد کرد.


وی افزود: نامبرده در ادامه از طریق یکی از شعبات بانکی با متهمه که خود را وارد کننده تجهیزات درمانی معرفی کرده بود آشنا و پس از جلب اعتماد در توافق صورت گرفته 30 درصد معادل 6 میلیارد و 550 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب وی واریز اما پس از مدتی هیچ‌گونه اقدامی مبنی بر واردات تجهیزات درمانی توسط وی صورت نگرفته و متوجه کلاهبرداری شده است.


جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با استعلام از شرکت بازرگانی مربوطه و از دانشگاه علوم پزشکی و اداره ثبت شرکت‌ها مشخص شد مجوز شرکت متهمه چندین سال است که از درجه اعتبار ساقط و با دانشگاه علوم پزشکی بابت واردات تجهیزات درمانی هیچ‌گونه سابقه همکاری نداشته است.


سردار اسماعیلی تصریح کرد: سرانجام کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفی‌گاه نامبرده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر که در نهایت با تحویل به مرجع قضائی استان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار