مدیرکل امور مالیاتی قزوین از رشد ۹۵ درصدی عوارض ارزش افزوده این استان در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ 04 October 2022

به گزارش تابناک قزوین، عزیزالله عباسپور گفت: در نیمه نخست امسال هفت هزار و ۲۹۵ میلیاررد ریال از محلرشد ۹۵ درصدی عوارض ارزش افزوده در قزوین عوارض ارزش افزوده در سطح استان وصول شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش قابل ملاحظه ای روبرو بوده است.

وی بیان کرد: طی ۶ ماه نخست امسال مبلغ پرداخت شده از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده جهت توسعه زیرساخت ها و امور شهری با رشد ۶۴ درصدی، بالغ بر پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است.

عباسپور، مالیات را از درآمدهای پایدار دانست و خاطرنشان کرد: درآمدهای حاصل از مالیات در قالب ارایه خدمات اجتماعی و رفاهی و در شکل های مختلف دوباره به مردم بازمی گردد و بدون شک هزینه کرد آن در بخش های مختلف اجتماعی و خدماتی مانند ورزش، سلامت و انواع خدمات شهری دیگر می توان در راستای ارتقای فرهنگ مالیاتی گام های موثری برداشت.

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: براساس قانون مالیات بر ارزش افزوده مودیان مالیاتی، حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند تا اظهارنامه مالیاتی خود را ارایه کنند و از این رو آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده دوره سه ماهه دوم (تابستان) با توجه به تعطیلی ۱۵ مهر، شنبه هفته آینده (۱۶ مهر) خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار