مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از اجرا و اتصال نیروگاه خورشیدی آرامستان بهشت معصومه (س) به شبکه سراسری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸ 04 October 2022

به گزارش تابناک قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به شهروندان در آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار کرد: در سه سال گذشته و همزمان با شیوع کرونا روز‌های پرکار و دردناکی در سازمان آرامستان‌ها سپری‌شده است که در تلاشیم همواره خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.

او ایجاد فضایی مطلوب در آرامستان‌ها را یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری دانست و افزود: تأمین برق و روشنایی آرامستان بهشت معصومه (س) یکی از برنامه‌های سازمان بوده که با تدابیر اندیشیده شده، قرار شد با نصب نیروگاه خورشیدی علاوه بر تأمین روشنایی از انرژی پاک بهره ببریم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از امضای قرارداد با شرکت توزیع نیروی برق استان قم خبر داد و تصریح کرد: بر اساس این درخواست نیروگاه خورشیدی۷۰ کیلوولتی در آرامستان نصب و به شبکه برق سراسری وصل شده است.

او خرید و اجرای ۱۸۰ متر طول کابل برق برای اتصال نیروگاه خورشیدی به شبکه برق سراسری را مورد توجه قرار داد  و گفت: ۱۸۰ متر طول کابل نیز برای اتصال نیروگاه خورشیدی به شبکه سراسری خریده و اجراشده است.

موسوی نیارکی بیان کرد: تمام ۱۸۰ متر طول کابل برق برای اتصال نیروگاه خورشیدی به شبکه سراسری از محل ترانس به‌صورت زیرزمینی انجام‌شده است.

او  گفت : با راه‌اندازی نیروگاه برق خورشیدی و اتصال آن به شبکه سراسری، ظرفیت ترانسفورماتور در آرامستان از ۵۰ کیلوولت به ۱۶۰ کیلوولت آمپر افزایش پیداکرده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در پایان اعتبار اجرای پروژه را عددی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه در مدت یک ماه و در اواخر مردادماه به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار