سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در فاز سوم، تاکسی‌های خطوط پایانه ساحلی به دستگاه کارت‌خوان مجهز شدند.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 04 October 2022

به گزارش تابناک قم، علی نیک با تأکید بر اهمیت حذف پرداخت‌های نقدی در تاکسی‌ها اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان، طرح حذف کرایه نقدی از تاکسی‌ها با نصب کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های شهر قم در حال اجراست.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه دستگاه‌های کارت‌خوان به‌صورت رایگان بر روی تاکسی‌ها نصب می‌شود گفت: تاکنون نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های خطوط بازار- ۱۹ دی و پایانه میدان جانبازان صورت گرفته و در این مدت استقبال مردم مناسب بوده و تعداد تراکنش‌های این خط قابل‌توجه است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره بر اینکه در مرحله سوم، تاکسی‌های خطوط پایانه ساحلی به دستگاه کارت‌خوان مجهز شده‌اند، افزود: بعد از نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های این خط، بلافاصله نصب این دستگاه‌ها بر روی تاکسی‌های دیگر شهر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او ابراز امیدواری کرد: در نیمه دوم امسال، شاهد نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تمامی تاکسی‌های خطوط و گردشی باشیم تا مشکلات پرداخت نقدی که هم برای مسافران و هم برای رانندگان وجود داشت برطرف شود.

نیک در ادامه بر اخذ کرایه تاکسی بر اساس نرخ مصوبه شورای شهر تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های کارت‌خوان در معرض دید مسافران قرار دارند و رانندگان ملزم به اخذ کرایه طبق نرخ مصوب بر اساس برچسب الصاقی بر روی شیشه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار