در بازدید از واحد‌های تولید قیر در سی و نهمین هفته صنعت آذربایجان غربی وضعیت تولید این ماده ارزشمند مورد بررسی قرارگرفت.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ 03 October 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی به همراه اعضاء کارگروه رفع موانع تولید امروز با حضور در واحد تولید قیر و عایق‌های رطوبتی و هم چنین پالایشگاه تازه به بهره برداری رسیده ارومیه با تولید ۱ هزار تن قیر در روز از نزدیک در جریان روند تولید و مشکلات این دو واحد تولیدی قرار گرفت.

مشکلات بانکی و کمبود اعتبارات برای اجرای فاز دوم توسعه مشکل هر دو واحد بود که محمد صادق معتمدیان دستور رسیدگی سریع و پرداخت تسهیلات مورد نیاز را در سریعترین زمان ممکن صادر کرد.

کرمی معاون امور هاهنگی استانداری آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید‌ها با اشاره به عملکرد مطلوب کارگروه رفع موانع تولید در چهارچوب یکشنبه‌های تولید و صنعت گفت: در سی و هشت هفته گذشته از یکشنبه‌های تولید از ۸۱ واحد بازدید شده است و منجر به صدور ۱۶۵ مصوبه شده است که تا امروز بیش از نیمی از این مصوبات اجرایی شده است.

درحال حاضر آذربایجان غربی با داشتن ۳ واحد تولید قیر سالانه ۳۰۰ هزار تن قیر تولید میکند که ۵۰ درصد آن به کشور‌های همسایه صادر میشود و ۵۰ درصد دیگر آن سهم مصرف استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار