فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از دستگیری باند سرقت از اماکن خصوصی با اعتراف به بیش از 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ 03 October 2022

تابناک فارس به نقل از پانا: سرهنگ مصطفی توکلی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان و در راستای افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، طرح دستگیری و برخورد با سارقان باغات و ساختمان‌های نیمه کاره در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات فنی و بررسی‌های دقیق ماموران منجر به شناسایی چهار نفر سارق سابقه دار شد.

وی در ادامه بیان کرد: ماموران پس از تحقیقات نامحسوس و شناسایی محل اختفای متهمان در یک عملیات از پیش طراحی شده و دقیق با هماهنگی مرجع قضایی متهمان را دستگیر و مقادیری کنتور آب، کابل های برق دوربین مداربسته و محصولات باغی به ارزش350 میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ "توکلی" خاطر نشان کرد: در تحقیقات فنی از متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شده اما با ارائه سوابق و مستندات به 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات و اقدامات در خصوص کشف سایر سرقت ها و دستگیری سایر همدستان و مالخران ادامه دارد، گفت: در این زمینه یکی از مالخران دستگیر و مالباختگان شناسایی و همچنین متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد در پایان با اشاره به اینکه تعامل دو سویه مردم و پلیس، زمینه‌ساز برقراری امنیت پایدار در جامعه است گفت: مردم نقش مهمی در تولید امنیت دارند و باید در راستای عمل به امر به ‌معروف و نهی از منکر هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، پاسارگاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار