کد خبر: ۱۰۶۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ 29 September 2022

 نهال اصلاح شده 

نهال اصلاح شده  زود بارده، که در اصل می توان آنها را برای اکثر مناطق جغرافیایی از لحاظ سردی و گرمی مناسب دانست، زیرا  نهال اصلاح شده مقاومت بسیار خوبی در مقابل گرما یا سرما دارد . از آنجا که این نهال ها تست های زیادی را در نهالستان می گذرانند در واقع نهال آبدیده می شوند بطوری که میتوان گفت خراب شدن این نهال ها تقریبا محال هست . این نهال ها هم به گرما و سرما مقاوم هستند هم به بی آبی مقاوم هستند و هم این نهال ها کیفیت بسیار بالایی دارند و باردهی بالایی هم دارند که از نظر اقتصادی بسیار مرقون به صرفه تر هستند. ولی تنها مشکلی که در این میان هست تهیه کردن این نهال ها در نهالستان هزینه بالایی می برد و خرید این نهال ها یک مقدار سخت می شود ولی با این همه مزایا می توان گفت ارزش خرید بسیار بالایی دارند چرا که قطعا یک نهال خوب وبا کیفیت نصیبمان می شود که از لحاظ مقاومت و کیفیت خیالمان از این نهال راحتتر از بقیه نهال ها هست . نقطه بسیار مهم اینجا هست که در آریا نهال مهندس عرفان امیرپور خرید نهال اصلاح شده بسیار ارزان در می آید در نهالستان آریا نهال امیرپور تلاش شده هست این نهال ها به قیمت نهال های معمولی نزدیکتر باشد یا حتی در اکثر موارد هم قیمت نهل های معمولی هستند .

 نهال اصلاح شده 

خرید نهال رایگان اصلاح شده :

خرید نهال بسیار ارزان یا می توان گفت  نهال رایگان ، موضوع نهال رایگان شاید کمی تعجب بر انگیز باشد ولی ما با توضیح این اصطلاح کاملا شما را با نهال رایگان آشنا می کنیم . وقتی نهال اصلاح شده در یک نهالستان به مرحله اصلاح شده می رسد در واقع در کنار این نهال خیلی از نهال ها مقاومت خوبی از خود نشان نمی دهند و خراب می شوند که این یک هزینه بزرگ به نهالستان هستن که بالطبع هزینه های وارد شده را باید با گرانتر کردن قیمت نهال های اصلاح شده جبران کند ولی در نهالستان آریا نهال مهندس عرفان امیرپور این هزینه ها اعمال نمی شود و نهال ها به همان قیمت نهال معمولی عرضه می شود . این روند بقدری برای مشتری ارزانتر در می آید که میتوان گفت واقعا نهال رایگان و به خاطر همین اصطلاح خرید نهال رایگان به کار گرفته شده هست .

 نهال اصلاح شده 

زمان شروع باردهی نهال های اصلاح شده

نهال های اصلاح شده سه ساله اکثرا در همان سال اول شروع به باردهی می کنند در میان این نهال ها یک سری هستند که یک سال بعد از کاشت  شروع به باردهی می کنند . بعنوان مثال نهال گردو چندلر پیوندی اصلاح شده از همان سال اول حدود 50 تا 80 عدد گردو می دهد ولی گردو پکان آمریکایی یک سال بعد از کاشت شروع به دادن محصول می کند البته ناگفته نماند که گردو پکان یک نهال گرمسیری هست و به هوای خیلی گرم مقاومت بالایی دارد ولی به هوای سرد مقاومت چندان مناسبی نمیتواند ازخود داشته باشد.

 نهال اصلاح شده 

روش های پیوند انواع ارقام نهال

هرساله پیوند های مختلفی به نهالها زده می شود که ما به چند نوع پیوند زنی اشاره می کنیم که عمده روش های پیوند زنی که مثال می زنیم مربوط به گردو می باشد چون هرساله مشتریان زیادی از ما روش های پیوند زنی گردو را می پرسند ماهم سعی کردیم بیشتر به پیوند زنی نهال گردو بپردازیم

  • پیوند اسکنه گردو
  • پیوند اسکنه علفی
  • پیوند امگا گردو
  • پیوند شکمی (T)
  • پیوند وصله ای

 

 

زمان کاشت نهال

خیلی از مشتریان عزیز قبل از خرید از ما جویا می شوند که  زملن کاشت چه موقعی می باشد دوستان توجه داشته باشید نهال ها را به دو صورت می توان کاشت که یک نوع بصورت گلدانی هست یک نوع بصورت ریشه لخت هست که نهال گلدانی را در هر فصلی می توان کاشت البته باید رعایت یک سری موارد را انجام داد که در سایت آریا نهال امیرپور مقاله های وسیعی در مورد کاشت تک تک نهال ها گذاشته ایم که میتوانید برای نحوه کاشت نهال گلدانی یا ریشه لخت به مقالات ما در سایت مراجعه فرمایید و اما یک روش کاشت هم بصورت ریشه لخت می باشد و این روش را فقط در فطل زمستان می توان انجام داد فقط یک سری نهال خیلی کم را می توان در اوایل پاییز کاشت.

خرید نهال از جهاد کشاورزی

مشتریان عزیز ما جهت اطمینان خاطر موقع خرید نهال به جهاد کشاورزی مراجعه می کنند البته می توانند جهت خرید نهال از جهاد کشاورزی ، نهال فروشهای مورد تایید جهاد کشاورزی را بررسی کنند و خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهند . نهالستان آریا نهال مهندس امیرپور با دارا بودن مجوز های لازم از جهاد کشاورزی و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن کاملا قابل تایید واحراز شده می باشد. در نهالستان آریا نهال امیرپور مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس میاندوآب اتوبان آزادی نبش پیچ اول بصورت حضوری و انتخاب نهال های مورد نیاز خود با قیمت مناسب بصورت ضمانت کتبی خرید خود را با خیال راحت انجام دهند که قبل از مراجعه می توانند یا از طریق سایت آریا نهال امیرپور و یا با شماره تماس 09001033339 تماس حاصل فرمایند تا اطلاعات لازم را مدیریت نهالستان در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار