امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : کسانی که به قصد براندازی نظام اسلامی، اغتشاش می‌کنند و افراد بی گناه را می کشند و در مقابل دین خدا قرار می‌گیرند، باید به اشد مجازات محکوم شوند.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 29 September 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار بیان داشت : باید در مجازات‌های تعیین شده عوامل اصلی اغتشاشات و همان لیدرها را به عنوان تحریک کننده احساسات مردم شناسایی و با اشد مجازات با آنان برخورد شود.

وی گفت :استکبار جهانی و آمریکا بارها خود اذعان و اعلام کرده است که قدرت رویارویی با ملت بزرگ ایران را نداشته ندارند و با این حربه‌ها سعی می‌کنند تا اتحاد و انسجام ملت ایران اسلامی را از بین ببرند که به لطف خداوند و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

امام جمعه ایلام ادامه داد : با تلاش‌هایی که توسط این دو نهاد انقلابی در استان در ایام اربعین حسینی انجام شد، شاهد یکی از باصلابت ترین رخدادهای بزرگ جهان اسلام در استان بودیم و امسال کمترین نقص را داشتیم.

وی گفت : خوشبختانه ماموران با بصیرت و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها نشان دادند که پای نظام و انقلاب هستند و اجازه هیچ گونه دست درازی را به دشمنان و استکبار جهانی نخواهد داد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار