هورسانی‌رامسر در این مسابقه سه بر یک حریف قدرتمند خود را شکست داد تا در پایان هفته نخست عنوان شگفتی‌ساز این رقابت‌ها را به دست آورد
کد خبر: ۱۰۶۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ 28 September 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی فدارسیون والیبال،   تیم هورسان رامسر با شکست شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی، شگفتی‌ساز هفته نخست لیگ برتر مردان سال 1401 شد.

بر اساس این گزارش ، هفته نخست لیگ برتر مردان امروز (چهارشنبه ششم مهرماه) با چهار دیدار در شهرهای تهران، گرگان، یزد و اصفهان بدون حضور تماشاگران پیگیری ‌شد.

در چهارمین و آخرین مسابقه هفته نخست لیگ برتر والیبال، تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در سالن شاهدیه یزد میزبان هورسان رامسر بود.

هورسانی‌ها در این مسابقه سه بر یک حریف قدرتمند خود را شکست دادند تا در پایان هفته نخست عنوان شگفتی‌ساز این رقابت‌ها را به دست آورند.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم هورسان در ست دوم 25 بر 20 مغلوب شهداب شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 13، 28 بر 26 و 25 بر 12 به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز کامل این مسابقه را به دست آورند.

بدین ترتیب تیم شهداب یزد سی‌وششمین دوره لیگ برتر را با شکست آغاز کرد تا محمدرضا تندروان سرمربی این تیم چالش مهمی پیش‌رو داشته باشد.

این دیدار که در سالن شاهدیه یزد برگزار شد، 117 دقیقه طول کشید و احمد سرمست و مرتضی علایی داوران اول و دوم آن بودند.

همچنین حسین پورکاشیان، جمشید حمیدی و شهباز صدری به ترتیب به عنوان ناظران فنی، ویژه و داوری در این مسابقه نقش آفرینی کردند.

مهدی مهدوی از تیم شهداب یزد و فرهاد سال افزون از تیم هورسان رامسر در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند تا کاپیتان‌های دو تیم کارت گرفته باشند.

شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال 1398 فعالیت در لیگ برتر را شروع کرد، در سال 1401 و در چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها امیدوار به کسب مجدد سکوی قهرمانی است.

هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان ایران روز چهارشنبه 13 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار