حدود ۷۰ درصد نظافت و تمیزکاری داخل شهر مهران، پل زائر و پارکینگ های اربعین و برکت انجام گرفته و این روند تا نظافت کامل این اماکن ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 29 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نادعلی پور بیان داشت: حدود ۷۰ درصد نظافت و تمیزکاری داخل شهر مهران، پل زائر و پارکینگ های اربعین و برکت انجام گرفته و این روند تا نظافت کامل این اماکن ادامه دارد.

وی گفت : زباله و پسماندها جمع آوری و حمل شده اما هنوز نظافت این نقاط به طور کامل صورت نگرفته است، ولی در داخل شهر مهران بلوارها، معابر، خیابان های اصلی و درب مدارس تمیزکاری و شست و شو شده اند.

شهردار مهران ادامه داد: اما نظافت کوچه ها، خبابان های فرعی و کم تردد و همچین پاکسازی و شست و شوی جداول و کانال های هدایت آب در حال انجام است.

نادعلی پور افزود : باتوجه به حجم بالای زباله و پسماند و اینکه شهرداری های معین نیز بعد از اربعین به استان های خود برگشتند، شهرداری مهران توان پاکسازی همه نقاط را از نظر تجهیزات و نیرو نداشت.

شهردار مهران ادامه داد : در این راستا جلساتی در فرمانداری مهران تشکیل و مقرر شد ادارات و دستگاه های دیگر نیز برای نظافت مهران با شهرداری همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد : محوطه پایانه مرزی توسط خود مسوولان پایانه و از پاسگاه بهرام آباد تا میدان اربعین نیز برخی دستگاه های شهرستان مشارکت در پاکسازی دارند اما عمده نظافت بر عهده شهرداری مهران است./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار