همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای سرباز، با حضور خانواده شهدا و جمعی از ایثارگران در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ 28 September 2022

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، سردار نورزوی از یادگاران دفاع مقدس در این مراسم که جمعی از مردم، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده شاهد حضور داشتند گفت: انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهیدان و استقامت و صبوری خانواده آنهاست.

وی افزود: افتخار آفرینی‌های سربازان در دفاع مقدس و در همه موقعیت‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست. امروز تاریخ دفاع مقدس و انقلاب، جانفشانی‌های سربازان برای دفاع از میهن اسلامی را بیشتر آشکار می‌کند.

این یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند « من با جرات مدعی هستم که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از مردم حجاز در عهد پیامبر(ص) و بتهر از کوفیان دوران حضرت علی و برتر از مردم عراق در زمان امام حسین(ع) هستند».

نوروزی ادامه داد: سربازان بار‌ها در طول دفاع مقدس، با شجاعت و از خودگذشتگی نشان دادند که این قشر نیز سهم بزرگی در پیروزی انقلاب دارند و در جنگ تحمیلی جانانه از کیان ایران اسلامی دفاع کردند .

این سردار بر ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از اسلام و انقلاب تاکید و اظهارکرد: اگر جانفشانی شهدا در میدان های خون و حماسه و شرف نبود، امروز ملت ایران از این آرامش و نعمت امنیت برخوردار نبودند و قدرت های جهانیِ حامی حزب بعث عراق، کشورمان را تجزیه کرده بودند.

به گفته نوروزی، شجاعت و ایثار و فداکاری رمز پیروزی مردم ایران در تمامی عرصه ها بوده و لازم است در مراسم یادمان و یادواره ها خاطرات رزمندگان و دلاورمردی آنها برای نسل جوان و نوجوان به خوبی تبیین شود.

وی همچنین به اغتشاشات اخیر گروهک ها و منافقین و اقدامات خرابکارانه آنها اشاره و بیان کرد: مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی میلیونی، توطئه های دشمنان را خنثی کردند، بنابراین باید قدردان ملت همیشه در صحنه باشیم زیرا هرچه داریم از برکت حضور مردمی، خون پاک شهدا و خانواده معظم شاهد است.

سردار نوروزی در مورد وقایع اخیر کشور تصریح کرد: هرجا سنگر را خالی کردیم، دشمن ضربه زد و هرجا که با پیروی از ولایت و شهدا مبارزه کردیم، پیروز شده‌ایم.

منبع: فارس
برچسب ها: یادواره ، شهدا ، بافق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار