استاندار ایلام از دستگیری ۱۸۰ نفر در جریان ناآرامی های اخیر در استان خبر داد .
کد خبر: ۱۰۶۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ 28 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛حسن بهرام نیا  بیان داشت: بررسی های امنیتی و اطلاعاتی همچنان ادامه دارد و افرادیکه کمترین تقصیر را در این ناآرامی ها داشته باشند، آزاد می شوند.

وی گفت : در این خصوص اجرای عدالت و عدالت محوری مدنظر است و بطور قطع تخریب بیت المال توسط آشوب گران در صدور احکام قضایی آنها تاثیرگذار خواهد بود.

استاندار ایلام ادامه داد : عملکرد نیروی انتظامی  در عین اقتدار، صبورانه بود و نیروهای فراجا با وجود ضرب و شتم از سوی آشوبگران، اما با سعه صدر و صبوری به اغتشاشگران آسیب نزدند. 

وی مطرح کرد : ادارات، سازمان‌ها و حتی بخش خصوصی به خاطر خسارت جانی و مالی وارده در دادگستری اقامه دعوی کردند که این اقامه دعوی در صدور حکم اخلالگران بویژه آنهایی که عامل اصلی و منشا اولیه اغتشاشات بودند، تاثیر قطعی خواهد داشت.

بهرام نیا اظهار کرد: همچنین برخورد جدی و بدون مماشات با آشوبگرانی که با بروز بی نظمی اموال بیت‌المال را تخریب و حتی به تاراج می برند و در ارائه خدمات بخش دولتی، خصوصی و کسبه به مردم اخلال ایجاد می کنند، از اهم مطالبات مردم در این اجتماع بود.
 

وی بیان داشت : برخی از دختران و پسران جوان تحت تاثیر هیجانات و احساسات خود و هدایت فکری و عملی به وسیله مزدوران خارج نشین دست به اقداماتی هنجارشکنانه می زنند که روز یکشنبه در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) جواب و تودهنی محکمی از مردم ولایی دریافت کردند./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار