سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت:سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات و گزارش‌های مردمی از تخلفات، تعرض و تصرف اراضی دولتی در استان است.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۳ 28 September 2022

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، حسینعلی کریمی اظهار داشت: تلفن گویای یگان حفاظت اراضی‌ به منظور حفظ و صیانت از حقوق و سرمایه های ملی در حوزه اراضی ملی و همچنین جهت دریافت اخبار و گزارشات مردمی از تخلفات، تعرضات و تصرف اراضی دولتی راه اندازی شده است و هم استانی‌های گرامی می توانند به صورت شبانه روزی و از طریق شماره گیری این سامانه گزارشات خود را اعلام کنند.

وی تاکید کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی سیستان و بلوچستان هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به تعطیلات اخیر بمنظور حفظ و حراست مطلوب اراضی، برنامه ریزی های لازم در راستای پیشگیری از تصرفات و همچنین حفاظت از اراضی دولتی بعمل آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار