نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تخریب اموال عمومی، توهین به مقدسات و زیر سوال بردن امنیت عمومی جامعه گناهی نابخشودنی است و مردم اجازه این‌ رفتارهای ساختارشکنانه را نخواهند داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ 26 September 2022

به گزارش تابناک مرکزی ؛روز یکشنبه در اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی و موکبداران اراک در مصلی این شهر، افزود: حمله به بانوان چادری و بسیجیان جان بر کف مصداق بارز وحشی گری به نام آزادی است و مردم با این رفتارها صد درصد مخالف هستند.

وی ادامه داد: نقش منافقین و استکبار جهانی در آشوب ها و اغتشاشات اخیر برای فریب جوانان ایرانی به وضوح مشخص است و متأسفانه در کشور عده ای که فریب خورده دشمنان هستند برای پناهنده شدن در کشورهای غربی تمام قد از جنایت های منافقین حمایت می کنند و این غیرقابل قبول است.

امام جمعه اراک اظهار داشت: مردم استان مرکزی با هوشیاری و بصیرت در حادثه اخیر فتنه های دشمنان را در نطفه خفه کردند و آبروی استان امامین انقلاب اسلامی را حفظ کردند و امروز و روز جمعه با حضور باشکوه خود بار دیگر حماسه آفریدند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: ملت ایران همواره هوشیار پشت سر مقام معظم رهبری بصیرانه و هوشمندانه به سمت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند و توطئه های منافقین کوردل ذره ای نمی تواند ملت را از حرکت خود متوقف سازد.

وی اضافه کرد: تضعیف نیروهای مسلح و حمله به تأمین کنندگان امنیت و آسایش عمومی در جامعه خلاف مصالح کشور و خیانت به آرمان های امام و شهدا است و همه باید نسبت به اهداف شوم و شیطانی دشمنان هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: وجود پیامبر اعظم(ص)بزرگترین نعمت الهی برای بشریت و رحمت عالمین است و سیره و زندگی پیامبر عظیم الشان اسلام راهگشای زندگی بشریت است و ترویج مکتب پیامبر(ص)عامل سعادت جوامع اسلامی خواهد بود.

وی افزود: امام حسن(ع) الگوی اخلاق و تدبیر اسلامی هستند و تدبیر ایشان موجب اعتلای اسلام شد و جهاد تبیین امام حسن مجتبی(ع) علاوه بر اینکه یام عاشورا را تا امروز زنده نگه داشته موجب تأثیرگذاری حماسه عاشورا شدو لذا سیره امام حسن(ع) درس های زیادی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه اراک گفت: ملت عاشورایی ایران و خصوصا مردم استان مرکزی در طی دو ماه محرم و صفر در عزاداری ها و مناسبت ها به خوبی حاضر شدند و بار دیگر فرهنگ علوی، حسینی و فاطمی خود را نشان دادند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: کاروان بزرگ اخلاص، معنویت، اخلاق، اقتدار و بصیرت به برکت مردمی با فرهنگ دینی و انقلابی خوش درخشید و عزاداری های مردم برکات فراوانی برای اسلام و جامعه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با مردم تشکیل شده و با مردم به اقتدار رسیده و امروز با حضور مردم با قوت به حرکت خود ادامه خواهد داد، افزود: مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف حضور فعالانه و هوشیارانه دارند و اجازه نخواهند داد امنیت جامعه دچار خدشه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار