فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد:
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: سپاه از همه ظرفیت‌ها برای کمک به آموزش وپرورش استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 26 September 2022



به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس مدیرکل و معاونین آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با فرمانده سپاه فتح استان دیدار کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار با تشکر از تعامل خوب آموزش وپرورش با مجموعه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه گفت: آموزش وپرورش در تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد و برای تحقق این امر مهم همه باید آموزش وپرورش را کمک کنند.

حمید خرمدل با اشاره اینکه آموزش وپرورش باید غرور و هویت ملی دانش آموزان را تقویت کند گفت: اردوی راهیان نور ازمهمترین فعالیت‌های تعاملی بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان با مجموعه آموزش و پرورش است که برای تقویت غرور ملی دانش آموزان خیلی جدی گرفته شود.
وی توجه به قرآن در مدارس را یادآور شد وگفت: تقویت بعد اعتقادی دانش آموزان و توجه بیشتر به ارزش‌های دینی و ملی نیز مورد توجه قرار گیرد.


خرمدل با اشاره به نقش آموزش وپرورش در مدیر پروری و اینکه خیلی از مدیران کشور از مسیر آموزش وپرورش می‌گذرند گفت: تلاش کنید در سطوح مدیریتی در آموزش و پرورش آدم‌های شایسته و معتقد به ارزش‌های اسلامی و انقلابی را فارغ از مرزبندی‌های سیاسی و جناحی انتخاب کنید.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: سپاه به عنوان یار دوازدهم در کنار آموزش وپرورش خواهد بود و هر کمکی از دست ما بر بیاید دریغ نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به دغدغه‌های معاون پژوهش، برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش وپرورش استان برای جابجایی کانکس‌های مدارس در شهرستان‌ها و مناطق قول مساعد داد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار با تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بهار تعلیم و تربیت گفت: دفاع مقدس جزئی از هویت ماست و همه وظیفه داریم این دوران را برای نسل‌هایی که آن دوران ندیده اند به خوبی تبیین کنند.

حسنعلی عزت‌خواه از همکاری و تعامل خوب سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر و گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های سبزپوشان سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است که قطعا مردم ما قدردان این تلاش‌های دلسوزانه و خالصانه خواهند بود.

وی گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت دانش آموزان یرای رسیدن به حیات طیبه تاکید شده که رسیدن به حیات طیبه از مسیر دفاع مقدس می‌گذرد.

در این جلسه معاونین آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و روسای بسیج فرهنگیان و دانش آموزی نظرات و دیدگاه‌های خویش را برای تعامل بیشتر مطرح نمودند.

در پایان به پاس گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همکاری و تعامل خوب مجموعه سپاه با آموزش و پرورش با اهدا لوح سپاس از سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار