خوش‌ اقبال گفت: مهلت شرکت در سومین جایزه کتاب سال فارس به دلیل استقبال فراوان نویسندگان، مترجمان و مولفان فارس تا ۶ مهر تمدید شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 26 September 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: غلامرضا خوش‌ اقبال، امروز دوشنبه (4 مهر) با اشاره به آخرین مهلت شرکت در سومین جایزه کتاب سال فارس در جمع خبرنگاران گفت: 6 مهر آخرین مهلت برای علاقمندان به شرکت در این رویداد فرهنگی تعیین شده است.

معاون فرهنگی رسانه‌ ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: نویسندگان، مترجمان و مولفان استان از این رویداد استقبال گسترده ای داشته اند و حضور حداکثری این فرهیختگان به غنای این جایزه ادبی کمک فراوانی خواهد کرد و برای همین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جایزه کتاب سال استان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۶ مهر تمدید شده است.

وی اضافه کرد: جایزه کتاب سال استان فارس از شاخص ‌ترین رویدادهای فرهنگی استان فارس است که به ارزیابی و داوری کتاب ‌های چاپ ‌شده می پردازد و برترین آثار چاپ ‌شده در حوزه‌های مختلف انتخاب می شوند.

خوش اقبال تاکید کرد: نویسندگان، مترجمان و مولفان فارس که کتاب‌ های خود را توسط ناشران استان‌ های دیگر چاپ می ‌کنند هم از امکان آثار خود به این جشنواره برخوردار هستند.

وی ادامه داد: کتاب های‌ ارسالی باید برای نخستین بار طی سال ۱۴۰۰ منتشر شده باشد و ملاک انتخاب، سال چاپ در شناسنامه کتاب خواهد بود اما کتاب‌ های کمک ‌درسی و عکس ‌برداری ‌شده امکان شرکت در این جشنواره را ندارند.

خوش اقبال اعلام کرد: آثاری منتخب این جشنواره در سلسله جلسات نقد و بررسی، معرفی و مورد ارزیابی بیشتر قرار خواهند گرفت و تا پایان شهریور، بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره جایزه کتاب سال فارس رسید و انتخاب کتاب در این جشنواره موجب معرفی بیشتر کتاب ‌های برتر استان خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار