فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز و انتظامی شهرستان داراب، یک محموله ۲۷۲ کیلوگرمی تریاک کشف شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 26 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سردار رهام‌بخش حبیبی  گفت: روز گذشته مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از ورود یک محموله مواد مخدر از هرمزگان به سمت شیراز با یک دستگاه وانت پیکان مطلع و موضوع را به شهرستان داراب گزارش دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان داراب پس از هماهنگی با مرجع قضائی سریعا به محور مواصلاتی شیراز-بندرعباس اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت موفق شدند وانت پیکان حامل مواد مخدر را شناسایی و با اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۲۷۲ کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در پشت صندلی عقب و کف خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

حبیبی با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، اظهار داشت: ما استوارتر از همیشه در برابر قاچاقچیان ایستاده‌ایم و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، داراب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار