شور عاطفه‌ها در استان فارس تا پانزدهم مهر ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 26 September 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس اداره هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد فارس گفت: از پانزدهم شهریور و آغاز شور عاطفه ها، تا امروز دوشنبه چهارم مهر، مردم فارس ۱۲۰ میلیارد ریال برای کمک به دانش آموزان نیازمند اهدا کرده اند.


حمیدرضا کامیاب با بیان این که ۳۲ میلیارد ریال از این کمک نقدی و بقیه به صورت کالا بوده است افزود: ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار و مکر نیکوکاری و ۸ هزار پایگاه مدرسه‌ای در استان مشغول جمع آوری کمک‌های شور عاطفه‌ها هستند و در هفته نخست مهر، ۴۰۰ هزار پاکت مشارکت بین دانش آموزان توزیع می‌شود.


وی گفت: خانواده‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را در پاکت ها قرار داده یا به وسیله کد‌های QR پشت پاکت‌ها، میزان مشارکت خود را پرداخت کنند.
رئیس اداره هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد فارس ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند از راه کد دستوری ۱#*۰۷۱*۸۸۷۷* در طول سال به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.


کامیاب گفت: شور عاطفه‌ها تا پانزدهم مهر ادامه دارد و پیش بینی شده است امسال ۲۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و بین دانش آموزان توزیع شود.
وی با بیان این که در کنار کمک‌های مردمی، کمیته امداد نیز همواره یاری رسان دانش آموزان است افزود: در شهریور ماه برای آمادگی دانش آموزان و برآورده شدن نیازهایشان، با دستور مدیرکل امداد فارس،از بخش تنخواه، هدایای نقدی به دانش آموزان تحت پوشش پرداخت شد تا با جمع آوری کمک‌های مردمی، مبلغ پرداختی جایگزین شود.
به گفته رئیس اداره هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد فارس ۴۵ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد فارس قرار دارند که ۲۶ هزار نفر از آن‌ها جز ایتام هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار