حجت الاسلام روح الله مختاری گفت: رسانه های دشمن به بهانه گشت ارشاد به پلیس، نظام و انقلاب تاختند اما مردم می دانند گردانندگان این سایت ها سعودی ها و وهابیت هستند.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 26 September 2022
شبکه های معاند به بهانه گشت ارشاد به نظام و انقلاب تاختند
به گزارش «تابناک البرز» امام جمعه ساوجبلاغ گفت: حادثه تلخ فوت مهسا امینی همه ما را ناراحت کرده است.
حجت الاسلام روح الله مختاری افزود: مسئولین نتیجه نهایی پزشکی قانونی را به گوش مردم برسانند و وای به حال منافقین اگر رد پای آنها در حادثه باشد.
وی اظهار داشت: ماجرای تلخ مهسا امینی بهانه ای شد تا رسانه های معاند به گشت ارشاد بپردازند، البته گشت ارشاد به زمان محمد خاتمی برمی گردد.
امام جمعه ساوجبلاغ تصریح کرد: باید آسیب ها و منفعت گشت ارشاد برای مردم مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز قانون و اجرای آن اصلاح شود.
وی گفت: رسانه های دشمن به بهانه گشت ارشاد به پلیس، نظام و انقلاب تاختند اما مردم می دانند گردانندگان این سایت ها سعودی ها و وهابیت هستند.
امام جمعه ساوجبلاغ افزود: خاطرات مردم ایران از انگلیس جز تحقیر، چپاول و غارت نیست و پشت پرده این ماجرا آمریکایی است که دارو را تحریم کرد.
حجت الاسلام مختاری اظهار داشت: سیاهه صهیونیست، منافقین و رجوی های جلاد جنایت علیه جمهوری اسلامی است و دوستی آنها را ندیده ایم.
وی تصریح کرد: قضاوت های ناعادلانه و یک بام و دو هوای رسانه های معاند در حال جریان است و پلیس جان به کف را مورد هجمه قرار داده است.
امام جمعه ساوجبلاغ گفت: پلیس با اقل امکانات از ناموس مردم دفاع می کند اما متاسفانه غوغاسالاری های علیه آنها شکل گرفته است.
وی با اشاره به سکوت رسانه ها در برابر جنایت های پلیس آمریکا، افزود: مگر پلیس به زنی در اروپا تجاوز نکرد! چرابی بی سی عزا نگرفت؟
حجت الاسلام مختاری اظهار داشت: جنین زنی را در اروپا شکم مادری را دریده و با جنین آن فوتبال بازی کردند، چرا صدای رسانه ها درنیامد!
وی تصریح کرد: حکومت سفاک سعودی زنان و مردان را اعدام کرد اما رسانه های دشمن بازتاب ندادند و مردم یک بام و دوهوای آنها را می بینند.
حجت الاسلام مختاری گفت: هیچ وطن پرستی گلوی پلیس را پاره نمی کند، آتش زدن پلیس به معنای آتش زدن امنیت کشور است.
وی اظهار داشت: دشمن درصدد است امنیت را از ایران بگیرد، هیچ وطن پرستی بسیجی که ۸ سال سینه خود را سپر کرد کتک نمی زند.
حجت الاسلام مختاری با تاکید بر اینکه آتش زدن پرچم ایران یعنی دست دشمن در کار است، تصریح کرد: هیچ ایرانی چادر از سر ناموس خود برنمی دارد.
وی گفت: پای دهه هشتادی های ایران در پیاده روی اربعین سیدالشهدا (ع) تاول زده است، نشود روزی که لشکر اربعین به راه بیافتد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار