معاون فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از اجرای قریب به ۱۲۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان از ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ 26 September 2022

«طیبه سلیمی» در این باره تصریح کرد: در شش ماهه اول امسال حدود ۱۱۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت در برای ایجاد زیرساخت‌ها و طرح‌های عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان هزینه شده که بیشتر طرح‌ها در بخش شبکه برق، راه‌سازی و مخزن زمینی بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین اعتبار به ترتیب در شهرکهای صنعتی فولاد، یزدمهر، میبد۲، صدوق و منطقه ویژه اقتصادی یزد بوده است که بنا به اولویت برنامه‌های در حال اجرا و طرح‌های نیمه تمام، برای هرکدام از شهرکها اعتبار تخصیص داده شده است.

سلیمی هزینه‌کرد امسال را نسبت به شش ماهه اول سال گذشته دارای رشدی معادل ۱۰ درصد ذکر کرد و افزود: اولویت برنامه‌های معاونت فنی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، تکمیل زیرساخت‌های ضروری است و بر اساس پایش توسعه شهرک‌ها، تقاضاهای موجود و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت، این اولویت‌ها مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی یزد، معاون فنی این شرکت بزرگترین طرح پیش روی این معاونت را ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی یزد خواند و گفت: با جذب ۵۵ میلیارد ریال، تاکنون بخشی از تجهیزات این طرح خریداری شده و در مرحله ارزیابی پیمانکاران قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار