سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید دانش آموزان خود را مکلف به درس خواندن کنند و آگاهی خود را آنچنان بالا ببرند تا در برابر تهدیدات فضای مجازی خود را مستحکم کنند.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 24 September 2022

به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در آئین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در سنندج اظهار داشت: انتظار می‌رود که دانش آموزان با درس خواندن و تلاش، قدردان زمان و دوران تحصیلی خود باشند و از این دوران برای کسب هرچه بیشتر علم و دانش بهره گیرند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید به درجه‌ای از دانش برسند که با مسائل روز با آگاهی و بصیرت برخورد کنند، عنوان داشت: شما دانش آموزان خود را موظف و مکلف به درس خواندن بدانید و چنان علم و آگاهی خود را بالا ببرید که در برابر فضاهای به وجود آمده همچون فضای مجازی مقاوم و مستحکم باشید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی فراهم کردن زمینه مقاومت و مستحکم بودن دانش آموزان در برابر فضای مجازی را وظیفه اولیا و معلمین دانست.

وی افزود: انتظار می‌رود معلمین دلسوز با بیان حقایق دانش آموزان را نسبت به کنش‌ها و واکنش‌ها آگاه کرده و به این آینده سازان مملکت درس زندگی، معنویت و معرفت آموخته تا اهداف و آرمان‌های نظام که محقق شده، حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: دانش آموزان امانتی هستند که به منظور کسب علم و دانش در اختیار معلمین قرار گرفته اند و معلمین نیز وظیفه دارند در راستای تعلیم و تعلم به دانش آموزان هر آنچه دارند در طبق اخلاص گذاشته و درجهت بالا بردن سطح علم و آگاهی این عزیزان دریغ نورزند.

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به حضور پدران و مادران دانش آموزان در جشن نواختن زنگ مدارس در سال تحصیلی جدید بیان داشت: حضور والدین در مراسم آغازین سال تحصیلی مدارس، صحنه زیبا و دلنشینی را خلق کرده به گونه‌ای که سال تحصیلی امسال متفاوت از سال‌های دوران کرونا با عزت و احترام بیشتری شروع می‌شود.

وی با تبریک شروع سال تحصیلی به اولیا دانش آموزان و با بیان اینکه این مراسم به عنوان آغازی برای آموختن تربیت و درس انسانیت است، یادآور شد: تأمین نیازهای یک فرزند فقط پوشاک و خوراک نیست بلکه پدران و مادران بر اساس تجربه چندین ساله خود وظیفه دارند رشادت‌ها و فداکاری‌های گذشته و حال را برای فرزندانشان تبیین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار