فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: ما حرکتی را که به نیروی انتظامی تعدی می‌کنند، پرچم آتش می‌زنند و به قران در خارج از کشور هتک حرمت می‌کنند، محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ 24 September 2022

سردار احمد خادم سید الشهدا در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهارکرد: اصحاب رسانه مسئولیت سنگینی در ارتباط با مسائل خبری و اطلاع رسانی دارند. در دو سالی که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل بودند، مردم از فضای مجازی و رسانه استفاده می‌کردند. اصحاب رسانه امروز نقش بسیار تاثیرگزاری دارد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: طی بررسی‌هایی که از اقدامات برخی افراد که طی چند روز گذشته در کل کشور با آن مواجه بودیم، متوجه شدیم که این افراد نه ضد انقلاب و نه سیاسی بودند، آن‌ها افرادی در سنین ۱۵ تا ۲۰ سال بودند. متاسفانه در حوادث اخیر نزدیک به ۶۰ دستگاه آمبولانس را به آتش کشاندند، در حالی که در هیچ مجمع بین‌المللی و حتی میدان جنگ، حق زدن آمبولانس وجود ندارد اما متاسفانه ارازل اوباش سواستفاده می‌کنند و اقدام به آتش زدن آمبولانس‌ها و وارد کردن خسارت به اموال عمومی می‌کنند که این‌کارها به سود جامعه نیست و هزینه‌ای به جامعه تحمیل می‌کند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور مردم ولی نعمت ما هستند و شهیدانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم کردیم قطعا برای اسلام و ایران وخوزستان و مردم بود تا به نوامیس و شهرهای ما تعدی نکنند آن هم در حالی که دنیا بسیج شده بود، خوزستان و کشور ما را صاحب شوند اما با حضور مردم و نیروهای مسلح نتوانستند. امروز هم ما به عنوان سپاه پاسداران اسلامی، نیروهای مسلح و نیروی انتظامی برای برقرای امنیت و آسایش مردم حاضر هستیم، کتک و تیر بخوریم وکشته شویم.

وی گفت: ‌ آن‌هایی که امروز به خیابان‌ها آمدند را مردم و جوانان عزیزمان نمی‌دانیم و آن ها ارازل اوباشی هستند که آمبولانس آتش می‌زنند. البته خدا را شاکریم که مردم و جوانان ما خط خود را از ارازل اوباش و ضد انقلابی‌ها جدا کردند و شاهد تجمع خوبِ مردم بعد از نماز جمعه بودند و قرار است امروز هم در اهواز تجمع داشتند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: ما حرکتی را که به نیروی انتظامی تعدی می‌کنند، پرچم آتش می‌زنند و به قران در خارج از کشور هتک حرمت می‌کنند، محکوم می‌کنیم. این‌ها افرادی هستند که آن سوی مرز به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه ما هستند و بر نمی‌تابند که تجمعی مثل اربعین در کربلا برگزار شود. حتی دیدیم که رییس جمهور در سازمان ملل عکس حاج قاسم سلیمانی را بالا می‌برد و می‌گوید کسانی که حاج قاسم را ترو کردند، از بین می‌بریم و دشمنان که بر نمی‌تابند، می‌خواهند در داخل کشور مشکلاتی ایجاد کنند، در حالی که نمی‌توانند و جامعه ما با وحدت و همدلی به حرکت رو به جلو خود ادامه می‌دهد.

وی در ادامه با بیان این‌که برای امنیت در استان، یگانی در مرز مستقر داریم، افزود: در بحش محرومیت زدایی نیز اقداماتی داده‌ایم؛ در این هفت هشت سال اخیر توانسته‌ایم ۲۵۰۰ کیلومتر لایروبی انهار را انجام دهیم که هم در کیفیت و هم کمیت خرما تاثیرگزار بوده است. همچنین ۵۰ هزار متر فنس که تولیدات خودمان است دور نخیلات مناطق محروم آبادان، خرمشهر و شادگان قرار داده شده است. در همین مناطق تسطیح اراضی، ایجاد شغل و تهیه جهزیه را نیز داشته‌ایم. ضمن این‌که هزاران بسته معیشتی در اختیار مردم این مناطق قرار داده شده است و روی موضوع آموزش و فنی‌وحرفه‌ای در حال کار هستیم. در همین قرارگاه کربلا در حال آمورش به سربازان هستیم تا بعد از پایان دوران مقدس سربازی، شغل داشته باشد که این موارد از جملات انجام شده توسط قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بوده است. اعتقاد ما این است اگر امنیت ایجاد می‌کنید باید توام با ایجاد شغل و برطرف کردن مشکلات مردم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار