فرمانده سپاه ناحیه گچساران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس:
کد خبر: ۱۰۶۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ 22 September 2022

به گزارش تابناک از گچساران،

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته مقدس گفت: در نظام جمهوری اسلامی دو رکن اصلی یعنی مردم و مسولین در کنار هم هستند و هر کدام دارای وظیفه خاص بود و در این بین رسانه به عنوان پل ارتباطی این دو رکن عمل می کنند.
سرهنگ محقق زاده افزود: رسانه ها با رعایت حقوق عامه بخصوص در مناطق طایفه ای و عشایری مثل استان و شهرستان ما با نشر اخبار منصفانه می توانند نقش آفرینی خوبی داشته باشند.
وی اظهار داشت: در نشر اخبار و اتفاقات روزانه مردم تحلیلگران با عدالتی هستند که قضاوت می کنند و مسیولین پاسخ دهنده هستند ،که رسانه ها رابط این دو قشر بوده و باید وظیفه خود را بدور از قومیت و جناح گرایی انتشار دهند.

محقق زاده با اشاره به حواشی چند روز اخیر در کشور بیان داشت:۹۰درصد جریانی که در فضای مجازی در حال نشر است برگرفته از شبکه معاندین خارج از کشور می باشد ،که رسانه ها می توانند با بصیرت در این فضای غبار آلود که مردم نیاز به آگاهی دارند نقش خود را ایفا کنند.
وی افزود: ما نباید اجازه دهیم افسار گریخته فضای مجازی مانع شود که واقعیت ها را به مردم برسانیم چرا که نقش مردم مهم است و نباید بیگانگان این افسار را به دست گیرند و به مردم و اموال دولتی آسیب برسانند.
سرهنگ محقق زاده به تفاوت پیشرفت ۴۰ساله انقلاب جمهوری اسلامی ایران با دوران قبل از آن پرداخت و بیان داشت: کشور ایران در این سالها به یکی از قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده به طوری که مدرن ترین پهباد و موشک های پیشرفته جهان را ساخته و در اختیار دارد.

وی همچنین ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: در طول این هفته ۶۰عنوان برنامه در سطح شهرستان و در پایگاهای مقاومت برگزار خواهد شد.
سرهنگ محقق زاده مهمترین این برنامه ها را،فضا سازی مناسبتی در ادارات و نهاد های دولتی،همایش تجلیل از ۴۰۰پیشکسوت ایثارگر،برگزاری برنامه صبحگاهی مشترک ،عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا،حضور قاطع بسیجیان در نماز جمعه ،دیدار با خانواده معظم شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی،نواختن زنگ مهر در دو مدرسه ،برپایی نمایشگاه در بسیج مدارس،برگزاری اردوهای تفریحی برای بسیجیان،برگزاری میز خدمت در روز جمعه،برگزاری کلاس سواد رسانه ای،اعزام تیم پزشکی به نقاط آسیب پذیر شهرستان،توزیع نوشت افزار در بین نیازمندان،دیدار با امام جمعه و برگزاری نقش زنان در دفاع مقدس و راه اندازی کمپین ما مقاوم هستیم در فضای مجازی را از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار