سردار خرم دل
فرمانده سپاه فتح : آتش زدن قرآن، آتش زدن مساجد، آتش زدن پلیس، اقداماتی بود که طی این چند روز اتفاق افتاد! کجای دنیا سراغ دارید که یک پلیس که حافظ امنیت یک کشور است را اینجور تخریب و تحقیر کنند؟
کد خبر: ۱۰۶۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ 21 September 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سردار خرم دل در نشست شورای اداری با گرامیداشت ۳۱ شهریور و هفته دفاع مقدس، گفت: امروز ما در پیشواز از هفته دفاع مقدس، تجلیل از ۴ هزار رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس را در مرکز استان و همه شهرستان‌ها داشتیم که لازم است از همکاری‌های همه جانبه استاندار و معاونین ، سازمان برنامه و بودجه ، فرمانداران عزیز و همه کسانی که به هر شکلی دخلیل در این برنامه بودند تقدیر و تشکر کنیم.
سردار خرم دل با اشاره با اتفاقات چند روز اخیر در کشور، افزود: در ماجرای اتفاق افتاده، متأسفانه نماینده مجلس، فوتبالیست و بازیگر دارند موضع گیری می‌کنند و همه با یک جرقه احساسی بدون توجه به جوانب حرف شان و حتی بدون اطلاع از اتفاقی که افتاده موضع می‌گیرند و این از مظلوومیت جمهوری اسلامی است و هر اتفاقی هم که رخ دهد، بهانه‌ای برای حرکت بعدی آن‌ها می‌شود.
وی ادامه داد: آتش زدن قرآن، آتش زدن مساجد، آتش زدن پلیس، اقداماتی بود که طی این چند روز اتفاق افتاد! کجای دنیا سراغ دارید که یک پلیس که حافظ امنیت یک کشور است را اینجور تخریب و تحقیر کنند؟
سردار خرم دل افزود: دفاع از کشور همچنان باقی است و همه ما مسئولیت داریم. بعد از ۸ سال دفاع مقدس تا به امروز هر ساله این ایام را گرامی میداریم، واقعیتش این است که دفاع از ابتدای انقلاب تا به الان را با آن مواجه بوده و هستیم. شاید اشکال آن عوض و تغییر کرده باشد، ولی دفاع ما از نظام هیچ وقت تغییر نمی‌کند چرا که دشمن به صورت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا امنیتی یا نظامی ما را تهدید کرده و می‌کند.
فرمانده سپاه فتح گفت: برآوردی که در مجموعه نیرو‌های امنیتی وجود دارد، نشان از فروپاشی دستگاه استکبار بویژه آمریکا است، اما این بدان معنا نیست که دشمن از دشمنی دست بردارد و در حالی که در حال فروپاشی است به همان اندازه نیز خطرناک است و هر چه از دستشان بر بیاید بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند.

سردار خرم دل افزود: امروز حجم تبلیغات منفی زیادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد به گونه‌ای که در طول تاریخ بشریت سابقه نداشته است! حتی در زمان جنگ سخت بین آمریکا و شوری هم چنین تبلیغات منفی رخ نمی‌داد ضمن اینکه نه فضای مجازی بود که آمریکا بتوند از این همه هجمه استفاده کند و نه در داخل شوروی سلبریتی‌ها، بازیگران و مسئولین شان بخواهند علیه حاکمیت کاری انجام دهند.
فرمانده سپاه فتح ادامه داد: هفته دفاع مقدس متعلق به سپاه، نیروی انتظامی و ارتش نیست بلکه متعلق به همه اقشار مردم و دستگاه‌ها است و انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها با برافراشتن پرچم و نماد‌های مقاومت این ایام را زنده نگه دارند، چون این موارد به شکلی یک نشانه و پیام است و ما دراین پیامی صادر می‌کنیم که همه ما در هر نقطه‌ای از کشور هستیم و همه ما رزمنده هستیم که از دفاع و انقلاب مان حمایت می‌کنیم.
سردار خرم دل افزود: انتظار داریم ادارات ما که نزدیک به ۳۰ هزار نفر کارمند در ادارت داریم، حداقل در هفته دفاع مقدس یک روز از هفته را با دعوت از سخنرانان در موضوع تبیین انجام گیرد که در حد ربع ساعت تا بیست دقیقه صحبت کند، ممکن است این جریان تبلیغات تأثیر سوء گذاشته باشد روی کارمندان ما و کارمندان ما معمولا در جامعه مرجع هستند و حرفشان نافد هست که اگر توجیه شوند حتما مؤثر خواهد بود.
وی گفت: امروز مسئولین و هر مدیری خصوصأ در این دولت که بحث انقلابی گری آن مطرح است و مدیران جهادی سکان اداری مجموعه را در دست گرفته اند باید شبانه روزی خدمت کنند، امروز خدمت به مردم عزیزمان و مجاهدت در این عرصه بالاترین خدمت است.
سردار خرم دل ادامه داد: مردم باید لمس کنند و حس کنند که مدیران آن‌ها در این دولت دارند اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنند و موجب خوشحالی، ایمن سازی و امیدواری می‌شوند که در این زمینه باید کار‌های مفید صورت گیرد.
خرم دل گفت: میز خدمت یکی از اقداماتی است که حسن خوبی برای مردم ایجاد می‌کند و الحمدرالله در هفته دولت بسیج ادارات زحمات زیادی کشیده و تمام قد در حال خدمت بودند و انتظار داریم در این هفته نیز میز خدمتی جهت خدمت به مردم صورت گیرد.
فرمانده سپاه فتح در پایان سخنان خود گزارش کوتاهی از عملکرد سپاه فتح و همچنین ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار