مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس اعلام کرد که براساس مصوبه شورای ترافیک این استان و با هدف ممانعت از بروز مشکلات ترافیکی، ساعت آغاز فعالیت رسمی ادارات و مدارس فارس شناور می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ 21 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: امیرحسین جمشیدی چهارشنبه ۳۰ شهریور به خبرنگاران توضیح داد: به واسطه آغاز سال تحصیلی جدید و با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، شاهد ترافیک سنگینی در روزهای ابتدای مهر خواهیم بود به همین دلیل در جلسه شورای ترافیک، پیشنهاد شناور شدن ساعات کار مدارس و ادارات مطرح و تصویب شد.

جمشیدی گفت: طبق این مصوبه، بانک‌ها اولین دوایری خواهند بود که از ابتدای مهرماه کارشان را از ساعت ۷ صبح آغاز می‌کنند.

او اضافه کرد: مدارس متوسطه اول و دوم از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه، دبستان‌ها ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه و اداره‌های دولتی نیز از ساعت ۸ صبح فعالیت رسمی خود را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس خاطرنشان کرد که با شناور کردن ساعت آغاز به کار مدارس و دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها، تاحدود زیادی از ترافیک سنگین به واسطه تداخل ساعت، ممانعت می‌شود.

جمشیدی همچنین برای پایان ساعت کاری نیز اجرای این مصوبه را لازم دانست و گفت: با پایان ساعت کاری، ابتدا بانک‌ها، بعد دبیرستان‌های پایه اول و دوم، بعد دبستان ها و سپس ادارات تعطیل خواهند شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس در ادامه از ارائه پیشنهاد تغییر ساعات کاری و تعطیلی روزهای پنج‌شنبه به حوزه معاونت توسعه و پشتیبانی نیز خبر داد و گفت: در صورت تصویب نیز این مصوبه نیز اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار