مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خوزستان:
علی اکبر نکونام مدیر بهره برداری شرکت گاز خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت، علت انتشار بوی نامطبوع گاز در شهرستان بهبهان را ناشی از تعمیرات خط انتقال گاز عنوان کرد و گفت: انتشار این بو برای شهروندان خطری ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 21 September 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان علی اکبر نکونام مدیر بهره برداری این شرکت در خصوص انتشار بوی نامطبوع گاز در شهرستان بهبهان اظهار کرد: برای بودار کردن گازی شهری و خانگی، ماده بودار کننده گاز (ادورانت) به گاز تزریق می ‌شود که معمولا این ماده به میزان مشخصی به گاز تزریق می‌ شود تا در صورت نشت گاز، شهروندان به سرعت این اتفاق را با استشمام بوی گاز متوجه شوند.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خوزستان افزود: به دلیل انجام تعمیرات در خط انتقال گاز به شهرستان بهبهان، نسبت تعادل فشار گاز و ماده تزریقی بودار کننده گاز (ادورانت) در خط لوله تغیر کرده است و مقدار ماده بودار کننده گاز (ادورانت) بیشتر از حد معمول وارد گاز شده و این مساله سبب انتشار بوی نامطبوع گاز در سطح شهرستان بهبهان شده است.

نکونام عنوان کرد: انتشار این بو هیچگونه نگرانی و مشکلی برای شهروندان شهرستان بهبهان نخواهد داشت و تا چند ساعت آینده نیز این بو به صورت کامل برطرف خواهد شد.

گفتنی است، انتشار بوی گاز (ماده بودار کننده گاز) در سطح شهر بهبهان، سبب نگرانی برخی شهروندان شده بود که بر اساس اعلام این شرکت ماده بودار کننده گاز (ادورانت) بی‌خطر است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار