مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار زائر حسینی در ایام اربعین از استان توسط ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جابه‌جا شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 21 September 2022

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 12 هزار زائر حسینی در ایام اربعین از استان توسط 500 دستگاه اتوبوس جابه‌جا شده‌اند و این مهم همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت راهداری با ماشین‌آلات و تجهیزات سنگین از 3 ماه قبل در مرز تمرچین و خسروی افزود: با تمهیداتی که پیش‌بینی شده بود خوشبختانه هیچ گونه توقفی نه در مسیر رفت و نه برگشت رخ نداد و هیچ مسافری بر زمین نماند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر این در ایام اربعین هم از 15 شهریورماه 35 نفر از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل برای ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز با 15 دستگاه ماشین‌آلات در مرز مهران مستقر شدند.

وثوقی ادامه داد: خوشبختانه در تردد مسافران در سایر مسیرها از جمله اردبیل تهران و برعکس هم در این مدت هیچ مشکلی پیش نیامد و در تمام این مدت تا ساعات آخر روز ناوگان اتوبوس رانی آماده جابه‌جایی مسافران بودند.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی استان اردبیل علاوه بر تأمین نیازهای استان به جابه‌جایی زائران استان‌های تهران، البرز و آذربایجان شرقی هم کمک‌رسانی کردند و در مسیر برگشت مسافران این استان‌ها هم از طریق اتوبوس‌های استان جابه‌جا شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار