با حضورفرماندار، شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین شهرستانی در ساختمان جدید شورای اسلامی شهر اپلیکیشن پرند من مورد رونمائی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 15 September 2022

رونمائی از اپلیکیشن پرند من در شهر پرند انجام شد

خدمات رسانی هوشمند و الکترونیک، یکی از الزامات شهرهای توسعه یافته است.

شهردار پرند در آغاز مطرح نمود: یکی از قول هایی که به مردم در این دوره از مدیریت شهری داده بودیم در بحث هوشمندسازی شهر می بایست گام های اساسی برمی داشتیم بنابراین این موضوع را در دستور کار قرار داده که رونمایی از این اپلیکیشن را انجام دادیم.

رونمائی از اپلیکیشن پرند من در شهر پرند انجام شد

ایشان سپس افزود : سامانه ۱۳۷ که شامل پیام ها و درخواست های مردم و فوریت های شهری است بر روی این نرم افزار تعریف شده همچنین درخواست ملاقات مردمی و مکالمات در فضای این اپلیکیشن با معاونین و خود شهردار نیز طراحی شده و در بخش شهرسازی مراجعات شهروندان جهت خدماتی همچون صدور مجوز و پروانه و پایان کار به شهرداری به مراتب کمتر خواهد شد و حتی امضا الکترونیکی نیز در همین اپلیکیشن صورت می گیرد و نیز با اتصال به سرور آتش نشانی اگر شهروندی در نقطه ای دچار مخاطره شود، می تواند از طریق این اپلیکیشن اقدام نموده و همکاران ما در آتش نشانی به سرعت وارد عمل شوند.

این مقام مسئول در پاره ای از سخنان خود تشریح نمود: خدمات رسانی هوشمند و الکترونیک، امروزه یکی از الزامات شهرهای توسعه یافته است و ما نیز در همین راستا برای فراهم نمودن بسترهای شهر هوشمند تلاش خواهیم کرد.

دکتر اله یاری در پایان توضیح داد: تجهیز و راه اندازی زورخانه مالک اشتر در فاز 3 به همت مدیریت شهری با نگاه پرند شهر خانواده محور و همه جانبه صورت گرفت و همچنین ۲۵۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ره) اعزام شده که تا پایان مراسم اربعین آماده خدمت رسانی به زائرین خواهند بود و اتوبوس هایی که برای مراسم فرستاده شدند جدا از اتوبوس های سازمان حمل و نقل عمومی بوده و تدابیری اتخاذ شده که هیچگونه خللی در خدمات رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

رونمائی از اپلیکیشن پرند من در شهر پرند انجام شد

توسعه در پرند چند وجهی و قابل تحسین است.

دکتر احمدی فرماندار رباط کریم بیان نمود: این شهر جدید روی ریل توسعه قرار گرفته که قابل تحسین است و ما در این چند سال اخیر که با چالش کرونا مواجه شدیم، مزیت ها و کاربردهای نرم افزارهای مختلف را بیشتر احساس کردیم و راه اندازی نرم افزاری در راستای ارتباط با شهروندان و ارائه خدمات الکترونیک بسیار ارزشمند است و قطعا مزیت های بسیاری را در مدیریت این شهر خواهد داشت.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار