می‌خواهید از ترفندهای اسپاتیفای باخبر شوید؟ می‌دانید که این سرویس فقط برای پخش موسیقی نیست و رادیو و پادکست هم دارد؟ این مقاله را بخوانید تا با ترفندهای شگفت انگیز این سرویس آشنا شوید.  
کد خبر: ۱۰۶۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ 14 September 2022

سرویس Spotify، یکی از ارائه دهنده‌های موسیقی است که در نزدیک به 12 سال فعالیت خود، بیش از 200 میلیون کاربر اشتراکی و چند صد میلیون کاربر غیر اشتراکی دارد.می‌خواهید از ترفندهای اسپاتیفای باخبر شوید؟ می‌دانید که این سرویس فقط برای پخش موسیقی نیست و رادیو و پادکست هم دارد؟ این مقاله را بخوانید تا با ترفندهای شگفت انگیز این سرویس آشنا شوید.

شما با خرید گیفت کارت اسپاتیفای از فروشگاه ایران موجو و تبدیل اکانت خودتان در این سرویس از حساب کاربری عادی به حساب اسپاتیفای پریمیوم، به امکانات بی نظیری دست پیدا می‌کنید که اسپاتیفای را به بیش از یک سرویس موسیقی عادی برای شما تبدیل خواهد کرد. در این مقاله، 5 ترفند کاربردی اسپاتیفای را برای کاربران اندروید و آیفون ارائه خواهیم کرد.

5 ترفند کاربردی اسپاتیفای spotify برای اندروید و آیفون

امکان پخش مداوم موسیقی

یکی از مشکلاتی که پلی لیست‌های معمولی دارند، این است که به محض تمام شدن موسیقی، اگر چیز درگیری در پوشه یا لیست شما وجود نداشته باشد، پخش موسیقی متوقف می‌شود و این موضوع، کمی اعصاب خرد کن است. نگران نباشد؛ در اسپاتیفای از این خبرها نیست. اگر در این برنامه به بخش تنظیمات و پس از آن، به قسمت Playback بروید، با روشن کردن گزینه Autoplay، دیگر نگران قطع شدن موسیقی نخواهید بود. این ترفند کاربری اسپاتیفای باعث می‌شود تا پس از تمام شدن موسیقی فعلی، این سرویس به دنبال موسیقی‌های مشابه موسیقی فعلی شما باشد و در نتیجه، حالا حالاها قرار نیست آهنگ قطع شود!

از رادیو اسپاتیفای لذت ببرید

شاید فکر کنید که برنامه اسپاتیفای، صرفا یک سرویس موسیقی است اما کاملا اشتباه می‌کنید. در بین سرویس‌های موسیقی، سرویس Pandora امکان دسترسی به رادیو را برای کاربران خود فراهم کرده است و اسپاتیفای نیز، همین قابلیت را بر روی سرویس خود ایجاد کرده است. برای استفاده از این سرویس، می‌توانید در زمانی که در حال پخش آهنگ هستید یا در پلی لیست گشت و گذار می‌کنید، بر روی آیکون سه نقطه کلیک کنید و از پایین صفحه، گزینه Go to radio را انتخاب نمایید. این ایستگاه رادیویی، بر اساس ویژگی‌های آهنگ شما توسط اسپاتیفای انتخاب می‌شود و می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

  5 ترفند کاربردی اسپاتیفای spotify برای اندروید و آیفون

بازگرداندن پلی لیست‌های حذف شده در اسپاتیفای

یک ترفند کاربردی اسپاتیفای برای علاقمندان موسیقی، قابلیت بازگردانی پلی لیست‌های حذف شده در این سرویس است. گاهی اوقات ممکن است به صورت اتفاقی پلی لیست خود در اسپاتیفای را حذف کنید اما نگران نباشد؛ می‌توانید آن را برگردانید. البته در نسخه موبایلی این برنامه، گزینه‌ای به این منظور وجود ندارد و باید به سراغ نسخه وب بروید. به همین منظور، ابتدا از طریق سایت اسپاتیفای وارد حساب کاربری خود شوید و پس از آن، از منو سمت چپ، گزینه Recover Playlists را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. در صفحه باز شده، پلی لیستی را که حذف کرده‌اید مشاهده خواهید کرد و می‌توانید با کلیک بر روی آن و انتخاب گزینه Restore، آن را به پلی لیست خود برگردانید.

اسپاتیفای، میزبان صدها پادکست متنوع

اگر از علاقمندان به پادکست‌های مختلف هستید، بهتر است بدانید که علاوه بر موسیقی و رادیو، در اسپاتیفای می‌توانید صدها پادکست مختلف و جذاب را نیز پیدا کنید. کافی است به بخش کتابخانه این سرویس بروید تا بتوانید هر یک از پادکست‌های دلخواه خود را گوش بدهید. یک ترفند کاربردی اسپاتیفای برای این بخش، این است که می‌توانید با استفاده از تنظیمات ویژه پادکست، سرعت پخش آنها را نیز دستکاری کنید تا پادکست‌های طولانی را سریع تر گوش بدهید.

پادکست اسپاتیفای آنقدر خوب است که حتی نیازی به نصب برنامه‌های مجزا برای پخش پادکست ندارید و کافی است این بخش را باز کنید تا به راحتی از برنامه قبلی پخش پادکست دل بکنید و فقط آن را از اسپاتیفای گوش کنید! 

5 ترفند کاربردی اسپاتیفای spotify برای اندروید و آیفون

بدون وقفه به موسیقی گوش دهید

اگر نمی‌خواهیم کوچکترین وقفه‌ای بین موسیقی‌های شما باشد و وسط آهنگ، یک مرتبه موسیقی متوقف شود، می‌توانید از قابلیت Gapless استفاده کنید. به این منظور، ابتدا وارد تنظیمات شوید و از بخش Playback، گزینه را Gapless Playback فعال کنید. فعال سازی این بخش به عنوان یک ترفند کاربردی اسپاتیفای، می‌تواند شما را از شر وقفه‌های احتمالی آهنگ‌ها راحت کند و بدون مشکل یک موسیقی را تا انتها گوش دهید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار