تیراژ سفارش یکی از عوامل مهم برای محاسبه قیمت کارتن است. به همین دلیل خرید کارتن بسته بندی به صورت عمده میتواند تا حدی هزینه‌های مربوط به بسته بندی محصولات و کالاها را کاهش دهد.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 12 September 2022

استفاده از کارتن یکی از رو‌ش‌های بسته بندی محصولات مختلف به شمار می رود. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان برای بسته بندی محصولاتشان به خرید کارتن در تیراژ بالا نیاز دارند. برای خرید عمده انواع کارتن 3 لایه، کارتن پنج لایه، کارتن تخم مرغ، کارتن لمینتی و کارتن میوه میتوانید به سایت کارخانه های کارتن سازی معتبر مانند ariyana-ssg.com مراجعه کنید 

خرید کارتن به صورت عمده از کارخانه کارتن سازی نسبت به خرید کارتن از واسطه‌ها و دلال‌ها به مراتب مقرون به صرفه است. البته کارتن ها از نظر کیفیت و قیمت باهم متفاوت هستند و هر کارخانه ای نمی تواند کارتن های با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عرضه دهد. به همین دلیل مشتریان حتما باید به یک کارخانه معتبر و قابل اطمینان مراجعه نمایند.

کارخانه کارتن سازی آریانا سلولز یکی از کارخانه های تولید کننده ورق کارتن در کشور است که در زمینه تولید و فروش کارتن بسته بندی عمده و جزیی فعالیت می کند. بنابراین مشتریان می توانند به این کارخانه مراجعه کرده و کارتن های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری نمایند. در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص تولید و فروش کارتن بسته بندی عمده به شما ارائه خواهیم داد.

تولید و فروش کارتن بسته بندی به صورت عمده

قیمت کارتن عمده

قیمت تولید و فروش کارتن بسته بندی عمده نسبت به خرید جزیی کمتر است. به همین دلیل معمولا افراد خرید این کارتن ها به صورت عمده را به خرید جزیی ترجیح می دهند. برای اطلاع دقیق از قیمت کارتن عمده می توانید با مشاورین کارخانه آریانا سلولز تماس بگیرید.

برای محاسبه قیمت کارتن ابتدا باید ابعاد کارتن را داشته باشیم و با استفاده از ابعاد کارتن طول و عرض مشخص می شود. بعد از محاسبه طول و عرض کارتن مساحت ورق مورد نیاز به دست می آید.

فروش عمده ورق کارتن

ورق کارتن در صنایع کارتن سازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و جنس و ضخامت ورق قیمت اصلی کارتن را تعیین می کند. یعنی هرچقدر که ورق ضخیم تر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت نهایی کارتن هم افزایش خواهد یافت. فروش ورق کارتن به صورت عمده باعث صرفه جویی در هزینه های تولید کارتن خواهد شد. 

خرید عمده کارتن

تولید کنندگان محصولات مختلف سعی می کنند برای بسته بندی محصولاتشان کارتن هایی با تعداد بالا سفارش دهند. به همین دلیل است که خرید عمده کارتن بسته بندی نسبت به دیگر انواع کارتن رواج دارد. شما هم می توانید برای خرید عمده کارتن به یکی از کارخانه های کارتن سازی کشور مثل کارتن سازی آریانا (ariyana-ssg.com) مراجعه نمایید.

مزایای خرید عمده کارتن

با خرید عمده کارتن در هزینه های شما صرفه جویی شده و می توانید به راحتی کارتن های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنید. در این صورت در هزینه های مربوط به حمل و نقل هم صرفه جویی می شود. علاوه بر این، با خرید عمده دیگر نیازی به مراجعه چند باره به کارخانه نیست و وقت شما هم به هدر نخواهد رفت.

چند نکته برای خرید کارتن به صورت عمده

اگر قصد خرید عمده کارتن را دارید، حتما باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • کارتنی انتخاب کنید که از هر نظر برای بسته بندی، حمل و نقل و محافظت از محصول شما مناسب باشد.
  • به ابعاد محصول توجه داشته باشید و یک کارتن متناسب با آن سفارش دهید.
  • از کارتنی استفاده کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید.

دو نکته برای تولید و فروش کارتن بسته بندی عمده

  1. تولید کارتن حتما باید با مواد اولیه مرغوب و درجه یک انجام شود تا میزان فروش کارتن افزایش پیدا کند.
  2. کارتن های عرضه شده باید از ابعاد مختلفی برخوردار باشند تا انتخاب برای مشتریان راحت باشد.

تولید و فروش کارتن بسته بندی به صورت عمده

علت تولید کارتن به صورت عمده

تولید و فروش کارتن بسته بندی عمده راهی است که به رفاه حال مشتریان کارخانه های کارتن سازی کمک می کند. چرا که در این صورت در هزینه و وقت مشتریان صرفه جویی خواهد شد.

انواع کارتن بسته بندی

کارتن ها در انواع و مدل های مختلفی تولید می شوند و مشتریان می توانند کارتن مورد نظر خود را با طرح و ابعاد دلخواه سفارش دهند. در ادامه برخی از انواع پرکاربرد کارتن های تولیدی کارخانه های کارتن سازی را به شما معرفی میکنیم.

کارتن های لمینتی

کارتن لمینتی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار بوده و از نظر ظاهری هم بسیار خاص و جذاب هستند. به همین دلیل معمولا از این کارتن ها برای بسته بندی محصولات صادراتی استفاده می شود.

کارتن بسته بندی غذا

برای تولید این نوع کارتن ها از کاغذهای کرافت استفاده می شود که از نظر بهداشتی کاملا تایید شده هستند و هیچ تغییری در کیفیت مواد غذایی به وجود نمی آورند. این نوع کارتن ها هم در ابعاد و مدل های مختلف قابل تولید بوده و چاپ هر طرح و رنگی روی آن ها امکان پذیر است.

کارتن پستی

کارتن های پستی اندکی با دیگر بسته بندی ها تفاوت دارند؛ روی این کارتن ها معمولا نشان پست، محل درج آدرس فرستنده و گیرنده و محل اتصال تمبر به چشم می خورد. شرکت های پستی این کارتن ها را به صورت عمده سفارش می دهند اما افراد عادی هم می توانند این کارتن ها را به صورت جزیی خریداری کنند.

کارتن خرما

سفارش کارتن خرما یکی از سفارشاتی است که در شرکت های تولید و فروش کارتن بسته بندی عمده ثبت می شود. این نوع کارتن هم در ابعاد و ضخامت های مختلف قابل سفارش است. معمولا برای خرماهای صادراتی از کارتن های شکیل و زیبا استفاده می شود.

کارتن دارویی

داروها به صورت مستقیم با سلامتی افراد جامعه در ارتباط هستند و به همین دلیل بسته بندی آن ها از حساسیت زیادی برخوردار است. معمولا برای بسته بندی دارو ها از کارتن های خاصی استفاده می شود که با مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند و از نظر بهداشتی کاملا مورد تایید هستند.

کارتن بسته بندی زرشک

زرشک در دسته مواد غذایی قرار دارد وبه همین دلیل برای تهیه کارتن آن باید دقت زیادی به خرج داد. کارتن بسته بندی زرشک باید از استحکام کافی برخوردار باشد و از ورود الودگی به داخل بسته بندی جلوگیری کند.

کارتن بسته بندی آجیل

کارتن بسته بندی آجیل باید به صورت کاملا خلاقانه و با ظرافت زیادی طراحی شود. چرا که با این کار می توان خریداران محصول را به مشتریان دائمی تبدیل کرد.

کارتن بسته بندی پسته صادراتی

بسته بندی پسته صادراتی هم باید به صورت کاملا خلاقانه و جذاب طراحی و تولید شده باشد تا این محصول در بازارهای خارجی به فروش بالایی دست پیدا کند. همچنین این کارتن باید از استحکام کافی برخوردار باشد تا در حین حمل و نقل آسیبی به محصول وارد نشود.

بسته بندی میوه خشک

برای بسته بندی میوه خشک باید از کارتن های کاملا بهداشتی و مخصوص بسته بندی مواد غذایی استفاده شود. توصیه میشود طراحی این کارتن ها به گونه ای باشد که بخشی از محتویات داخل کارتن را به نمایش بگذارند. به این ترتیب مشتریان با اعتماد برای خرید اقدام خواهند کرد.

کارتن حمل جوجه

شاید برایتان جالب باشد ولی یکی از تولیدات کارخانه های کارتن سازی، کارتن های حمل جوجه هستند. این کارتن ها به راحتی حمل جوجه را امکان پذیر کرده و از نظر اقتصادی هم بسیار مقرون به صرفه می باشند. کارتن جوجه در کنار کارتن تخم مرغ از جمله کارتن های پرکاربرد برای مرغداری ها به حساب می آید.

کارتن 5 لایه

این نوع کارتن ها از مقاومت و استحکام بی نظیری برخوردار بوده و برای بسته بندی و حمل لوازم سنگین و حساس مثل تلویزیون از آن ها استفاده می شود.

تولید و فروش کارتن بسته بندی به صورت عمده

فروش عمده جعبه مقوایی

جعبه های مقوایی از کاربردهای فراوانی برخوردارند و متقاضیان بسیار زیادی دارند. به همین دلیل کارخانه های فعال در حوزه تولید و فروش کارتن بسته بندی عمده، این جعبه ها را با قیمت های مناسبی به صورت عمده به فروش می رسانند.

فروش عمده کارتن بسته بندی

کارخانه کارتن سازی آریانا در زمینه تولید و فروش کارتن بسته بندی عمده فعالیت دارد. این کارخانه انواع کارتن های بسته بندی مختلف را با ابعاد و مدل های دلخواه مشتری تولید می کند. به همین دلیل تمام فروشندگان و تولید کنندگان می توانند برای بسته بندی محصولات خود به این کارخانه مراجعه نمایند.

تولید کارتن بدون چاپ (کارتن خام)

جعبه خام در رنگ های قهوه ای یا سفید تولید شده و معمولا برای اسباب کشی یا نگهداری از وسایل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این کارتن فاقد هرگونه چاپ است و به همین دلیل به آن کارتن خام گفته می شود. در کارخانه های کارتن سازی این کارتن به صورت عمده یا جزیی و با ابعاد گوناگون به فروش می رسد.

شما هم می توانید برای خرید کارتن به صورت عمده با کیفیت و قیمت رقابتی، به کارخانه کارتن سازی آریانا - ariyana-ssg.com مراجعه نمایید. این کارخانه از تجهیزاتی مدرن و پیشرفته و پرسنلی مجرب و ماهر بهره می برد و به همین دلیل کارتن های باکیفیتی به شما عرضه خواهد کرد. برای اطلاع از شرایط ثبت سفارش و همچنین قیمت محصولات می توانید با مشاورین این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار