کد خبر: ۱۰۶۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 12 September 2022

تور کیش را می‌توان به عنوان یک داروی ضد افسردگی قوی معرفی کرد. چرا که با وجود تفریحات و گشت و گذار‌هایی که در جزیره وجود دارد، حال خود را بدون خوردن هرگونه دارویی خوب می‌کنید. "های تور" در این مقاله قصد دارد راهنمای سفر مناسبی را در اختیار شما قرار دهد تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید. با در نظر داشتن این موارد و به کار گرفتن آنها می‌توانید  تور کیش ارزان اما با کیفیت را تجربه کنید. در نظر داشته باشید مواردی که گفته می‌شود صرفا برای کمک در تصمیم گیری‌های شما گردشگران عزیز است.

مواردی که در تور کیش به شما کمک می‌کنند:

1.مرکز های خرید کیش

در کیش مرکز خرید های متعددی وجود دارد که از لحاظ اقتصادی میتوان آنها را به دو دسته تقسیم کرد:

  • اقتصادی

از جمله مجتمع تجاری‌های قیمت مناسب مانند: پردیس 1 و 2، مریم، عربا، ونوس، پانیز، دامون و دیپلمات می‌توان نام برد.

  • لوکس

از جمله مجتمع تجاری‌های لاکچری می‌توان به: سارینا، مروارید، سیتی سنتر، پاندا و مارینا کیش اشاره کرد.

چطور تور کیش عالی را تجربه کنیم

2.تفریحات خاص جزیره کیش

خدمات تفریحی جزیره کیش را به سه دسه اصلی میتوان تقسیم کرد:

  1. تفریحات لاکچری

پاراسل، غواصی، فلای برد، پارک آبی اوشن، پکیج طلایی سافاری کیش، اسکوتر زیردریایی، پارک دلفین،

شنا با دلفین، کشتی تفریحی، پارک ژوراسیک، پکیج همدم، پکیج ماه عسل سافاری و...

  1. تفریحات قیمت مناسب

شاتل، دورچرخه سواری در ساحل مرجان، شهر زیرزمینی کاریز، شهربازی هایلند کیش، تور سافاری کیش، تور باگی ۲ نفره و باگی VIP خانواده، پینت بال، زروب بال، بانجی شوتینگ، ترامبولین، هرم مومیایی، استوانه جادویی، شتر سواری، کشتی آکواریوم و...

  1. جنگ های شبانه

جنگ شبانه ایرانیان، جنگ دینامیت شو، جنگ شب طلایی، جنگ ستارگان رنگارنگ، جنگ پازل شو، بابک شو و...

چطور تور کیش عالی را تجربه کنیم

  1. تفریحات رایگان
  • باغ راه ایرانی کیش مجموعه ای از المان های سراسر ایران مانند: عالی قاپو، دروازه قرآن شیراز و.. است. این مجموعه طولانی ترین باغ راه ایران با رودخانه ای به طول 400 متر، 400 جوی آب و 9 نقاشی دیواری است.
  • ساحل سیمرغ دارای مساحت 15000 متر مربع و پهنای 300 متر است. وجود مجسمه های بزرگ و زیبا، فضای مناسب خانواده، زمین بازی پارک ساحلی، پارک دلفیناریوم کیش و باغ پرندگان، کافی شاپ ها و رستوران های معروف جذابیت این ساحل را چندبرابر کرده است.

شاید جالب باشد بدانید که شنا در پارک ساحلی سیمرغ مجاز است.

  • بوستان آهوان جزیره کیش در سال 1380 ساخته و تاسیس شد. در سال 1363 قبل از تبدیل شدن کیش به منطقه آزاد، برای حفاظت از بقای آهو ایرانی همراه با کمک سازمان محیط زیست 30 راس آهو از جریزه خارک به کیش انتقال یافتند. این بوستان زیبا در انتهای خیابان فردوسی است.
  • اسکله تفریحی میرمهنا مکانی دیدنی و جذاب برای تماشای خلیج همیشگی فارس .
  • بازدید از درخت انجیر معابد درختی بسیار تنومند با ظاهری متفاوت است. شاید جالب باشد بدانید که ایرن درخت خزان ندارد و همیشه سرسبز است.
  • نخلستان باغ بهشت در گذشته محل تجارت در کیش بوده است. در این نخستان می‌‌توان شاهد درختانی چون نخل، اکالیپتوس، تمرهندی، کاسیا و .. باشید. غروب این نخلستان زیبایی منحصر به فرد و محبوبی دارد.
  • غروب دل انگیر کشتی یونانی، نسیم ساحلی و صدای امواج شما را سرشار از آرامش می‌سازد. یکی از موارد جالب در مورد کشتی یونانی تعداد نام هایی است که داشته است از جمله این اسم ها می‌توانه به امپایر ترومپت ، نچرالیست ، کوروش پارسی و... اشاره کرد.

البته باید در نظر داشته باشید که با خرید تور کیش از "های تور" می‌توانید بلیط های تفریحات مختلف را با درصدی تخفیف دریافت نمایید.

3.مواردی که باید در تور کیش رعایت کنیم

در صورت اجاره کردن ماشین در کیش لازم است که نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • در کیش از چراغ قرمز و سرعت گیر خبری نیست
  • رعایت حق تقدم ها
  • حفظ سرعت مجاز
  • رعایت فاصله از خودرو جلویی

چطور تور کیش عالی را تجربه کنیم

نکات زیر باعث جریمه شدن شما می‌شوند:

  • نبستن کمربند ایمنی
  • سرعت غیر مجاز
  • صبحت کردن با تلفن همراه
  • بوق زدن
  • ریختن زبانه خارج از خودرو
  • کثیف بودن خودرو

چند مورد از بهترین رستوران های کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش، رستوران شاندیز صفدری ساحلی، رستوران میرمهنا، رستوران هوک لانژ کیش،رستوران لاکچری پاشا، رستوران کافه بام ایرن، رستوران بام رویایی کیش، رستوران کوه نور کیش

البته در نظر داشته باشید که برخی از موارد بالا دارای موسیقی زنده نیز هستند.

چطور می‌توانیم تور کیش قیمت مناسب به همراه هتل با کیفیت پیدا کنیم

همانطور که در بالا اشاره کردیم موارد متعددی هست که در قیمت تور کیش تاثیر دارد.  حالا با دانستن این موارد می‌توانید با کمک سایت "های تور" تور کیش مناسب خود را پیدا کنید . در "های تور" می‌توانید تور های لحظه اخری قیمت مناسبی را پیدا کنید. همچنین "های تور" شرایط اقساطی را برای شما عزیزان فراهم آورده است که می‌توانید با اقساط 3 ماهه به تور کیش رفته و بعدا اقساط آن را پرداخت نمایید. در انتها با مراجعه به سایت "های تور" می‌توانید تورهای مناسب خود را پیدا کنید و از تور کیش نهایت لذت را ببرید. "های تور" سفری خوش را برای شما آرزومند است.

کلام آخر

ما در تیم گردشگری "های تور" امیدواریم این مقاله راهنمای مفیدی برای تجربه هرچه جذاب‌تر سفر کیش شما بوده باشد.اگر قصد خرید تور کیش یا دیگر تورهای ایران یا جهان را دارید می‌توانید به سایت "های تور" مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار