یکی از دغدغه های کاربران برای خرید لوازم جانبی موبایل پیدا کردن یک فروشگاه با تنوع و کیفیت بالاست. از این رو مسترکالا آمده تا بعنوان مرجع لوازم جانبی ایران کاربران را از گشتن به دنبال یک فروشگاه معتبر بی نیاز کند.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 03 September 2022

اگر از شما بپرسند انتظارتان از یک فروشگاه اینترنتی خوب چیست؛ چه گزینه‌هایی را نام می‌برید؟

مسترکالا؛ مرجع لوازم جانبی موبایل در ایران

مسترکالا ، خرید مطمئن لوازم جانبی موبایل و گجت های دیجیتال

فروشگاه اینترنتی مسترکالا فروشگاه لوازم جانبی موبایل و گجت های دیجیتال با ارسال سریع و ۶ ماه گارانتی

زمانی که می‌خواهیم لوازم جانبی موبایل یا کالای دیجیتالی خریداری کنیم باید یک فروشگاه اینترنتی معتمد بشناسیم تا بدون نگرانی از اصلی بودن یا قیمت کالا با خیال راحت کالایی که می‌خواهیم را خریداری کنیم فروشگاه اینترنتی مسترکالا همان فروشگاهی است که در زمان خرید فقط باید به فکر انتخاب کالای مورد علاقه خودتان باشید.

مسترکالا خریدی مطمئن

در مسترکالا تمامی کالاها اصلی و با تضمین اصالت کالا هستند. این نکته به شما اطمینان می‌دهد که هر کالایی با هر قیمتی خریداری می‌کنید دارای کیفیت مناسبی است و هیچ کالای درجه دو و سه در مسترکالا پیدا نخواهید کرد.

گارانتی ۶ ماهه در مسترکالا

فروشگاه اینترنتی مسترکالا با همکاری گارانتی رابین ویرا همراه درحال حاضر پنج برند بیسوس ، الدینیو ، XO ، مک دودو و جوی روم را با گارانتی ۶ ماهه ارائه می‌کند. شما می‌توانید کالاهای این برند را با ۶ ماه گارانتی تعویض رابین ویرا همراه خریداری، فقط از مسترکالا خریداری کنید. همچنین تلاش می‌شود تا کالاهایی که دارای گارانتی ۶ ماهه تعویض هستند نیز در آینده افزایش پیدا کند.

ارسال سریع مسترکالا در ۳ ساعت

مسترکالا جزو معدود فروشگاه های اینترنتی لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است که تمام سفارش‌ها در همان روز ارسال می‌شود. سفارشات مشتریان ساکن تهران در چهار بازه ۳ ساعته و سفارشات سایر شهرها همان روز با پست ارسال خواهد شد.

با تنوع کالایی بالا دستتون بازه

در مسترکالا شما می‌توانید علاوه بر کابل ، پاوربانک ، قاب و گلس ، شارژر ، هندزفری بلوتوث ، هدفون و دیگر لوازم جانبی موبایل، کالاهای دیجیتال دیگر مثل ساعت هوشمند ، دوربین نظارتی ، شارژر فندکی ، ماساژور ، اسپیکر ، عینک آفتابی ، ماشین اصلاح ، تجهیزات گیمینگ و ده‌ها دسته‌بندی دیگر را پیدا کنید.

در کنار اینکه دسته‌بندی‌های متنوعی از محصولات در مسترکالا موجود است، هرکدام از این‌ها بیش از ده ها محصول جدید و بروز را در خود جای داده‌اند که دست شما را برای یک خرید خوب باز می‌گذارد.

 نمایندگی xo در ایران کیست؟

برند xo یکی از شرکت های باکیفیت در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل در کشور هونگ کنگ است که در سال 2013 به وجود آمد. برند xo در 100 کشور جهان به فروش می رسد که به تازگی توسط مسترکالا این برند باکیفیت همراه با گارانتی 6 ماه تعویض بدون قید و شرط رابین ویرا همراه وارد کشور شده است.

این برند برخلاف بقیه برندهای موجود در کشور تنوع بسیار بالایی دارد و در تمامی محصولات تولید کرده است.

معرفی برند مک دودو

برند مک دودو محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کند که لزوما قیمت زیادی هم ندارند. مک دودو برندی چینی متعلق به شرکت GuangDong بوده و در سال 2013 شروع به کار کرده است. محصولات مک دودو عموما لوازم جانبی گوشی موبایل مانند کابل شارژ، پاوربانک، هولدر و .. را شامل می‌شود.

تا همین چند سال پیش تصورات نسبت به محصولات چینی خیلی جالب نبود. حتی اگر کسی تصمیم می‌گرفت گوشی شیائومی بگیرد، همه توصیه می‌کردند که به هیچ وجه جنس چینی نخرد. اما حالا می‌بینیم که برند شیائومی یکی از برندهای خوب در لوازم خانگی و موبایل است و طرفداران زیادی هم دارد.

برند مک دودو هم یکی از همین برندهای کم شناخته شده و در عین حال با پتانسیل بالاست که قیمت مناسبی هم دارد. شاید کابلی که از برند مک دودو می‌خرید خیلی از برند انکر همان کابل ارزان تر باشد، اما این به این معنی نیست که قرار است کیفیت خوبی دریافت نکنید.

برند مک دودو تیمی مستقل برای طراحی و توسعه محصولات خود دارد، که مجموعه ای از مهندسان و طراحان ارشد حوزه محصول در آن فعالیت می‌کنند. هدف این مجموعه ایجاد نوآوری و توسعه در عین حفظ اصالت است، که نهایتا به تولید لوازمی بهینه‌ و هوشمند ختم می‌شود.

مک دودو برای ۱۰ سال تمرکز خود را روی نوآوری های جدید در حوزه تکنولوژی قرار داد و در این مسیر لوازم زیر را به بازار عرضه کرد.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

شاید یکی از کارهای سختی که هر مغازه دار یا فروشنده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر داشته باشد خرید کالاهای اصلی و محصولاتی که گارانتی داشته باشند است. در خرید حضوری اگر مشتری از فروشگاه‌های محلی خریدی انجام دهد و کالا دچار مشکل شود حتما به سراغ فروشنده خواهد آمد.

به تبع اگر شما بعنوان یک فروشنده کالا را از مشتری دریافت نکنید یک مشتری را از دست خواهید داد و اگر کالا را از مشتری دریافت کنید متحمل ضرر مالی خواهید شد. بسیاری از شرکت‌های فروش عمده لوازم جانبی در حال حاضر به فروشندگان گارانتی نمی‌دهند زیرا اکثر فروشندگاه‌ها زمان زیادی پس از خرید کالا، آن را می‌فروشند.

مشکل دیگر در خرید عمده لوازم جانبی این است که اکثر فروشندگان تنوع کالایی بالایی ندارند و کالاهای محدودی را موجود می‌کنند. به این ترتیب شما همواره مجبور هستید که چند کالای تکراری را موجود کنید.
فروشگاه اینترنتی مسترکالا مرجع فروش عمده لوازم جانبی در ایران، جزو محدود وارد کنندگان اصلی  لوازم جانبی موبایل در کشور ایران است؛ که این امر سبب شده تا محصولات فروشگاه مسترکالا همیشه به روز، جزو برندهای بالارده و محصولات مناسب باشد. به سبب واردات مستقیم و فعالیت با برندهای معتبر در این حوزه و فروش بی واسطه تمامی کالاها دارای قیمت و کیفیت مناسبی هستند و فروشگاه مسترکالا در سراسر ایران آماده همکاری با فروشگاه ها  و شرکت های همکار در اصناف مرتبط و فروش به صورت عمده نیز می باشد.

فروشگاه اینترنتی مسترکالا کار خود را با خرده فروشی محصولات جانبی شروع کرد اما پس از مدتی به بازار فروش لوازم جانبی موبایل بصورت عمده نیز ورود کرد. مسترکالا با مذاکره با شرکت‌های تولیدکننده محصولات در چین سعی کرده تمامی محصولات را با قیمت پایین موجود کند.

ارتباط مستقیم مسترکالا با شرکت های اصلی مثل شیائومی xiaomi ، بیسوس Baseus ( باسئوس ) ، سامسونگ Samsung ، هواوی Huawei ، ریمکس Remax ، نیلکین Nillkin ، یسیدو Yesido ، ایکس او XO ، جووی Joway ، نیا Nia ، مک دودو MCDODO ، دبلیو کینگ W-king ، راک اسپیس Rock ، جویروم Joyroom ، الدینیو LDNIO ، باوین Bavin و ده‌ها برند دیگر باعث شده تا علاوه بر قیمت پایین، تنوع کالایی بسیار بالایی را در محصولات خود ایجاد کند.

درحال حاضر در مسترکالا در دسته بندی های هندزفری بلوتوث ، هدفون ، پاوربانک ، هندزفری سیمی ، هندزفری گردنی ، ساعت هوشمند ، قاب ، گلس ، هاب ، تبدیل ، فلش مموری ، کابل شارژ ، اسپیکر ، شارژر فندکی ، کمپرسور باد ، جامپ استارتر ، پنکه ، بخور سرد و گرم ، عینک آفتابی ، چراغ مطالعه و صدها محصول دیگر، کالا موجود و آماده فروش به همکاران است.

مهم‌ترین مسئله‌ای که در راستای همکاری مسترکالا با شرکت‌های مختلف انجام شده، گارانتی ۶ ماهه محصولات است. درحال حاضر محصولات برند بیسوس Baseus ، مک دودو MCDODO ، ایکس او XO ، جویروم Joyroom و لنوو Lenovo با گارانتی تعویض ۶ ماهه شرکت رابین ویرا همراه به فروش می‌رسد. این گارانتی برای تمامی کاربران فعال بوده و حتی همکاران هم می‌توانند این محصولات را با گارانتی ۶ ماهه رابین ویرا همراه خریداری کنند و آن‌ها را به مشتریان خود بفروشند.

خرید عمده پاوربانک

برای خرید عمده برندهای معتبری مثل برند شیائومی Xiaomi ، بیسوس Baseus ( باسئوس ) ، سامسونگ Samsung ، می‌توانید پس از انتخاب برند مورد نظر، بررسی مشخصات فنی پاوربانک اقدام به خرید برند پاوربانک متناسب با نیاز خودتان نمایید.

خرید عمده انواع هندزفری و هدست

فروشگاه مسترکالا طیف وسیعی از مدلهای هدست بلوتوث ، هندزفری بلوتوثی ، هدفون بلوتوثی را با قیمت مناسب از برند‌های معروف مانند شیائومی Xiaomi ، بیسوس Baseus ( باسئوس ) ، سامسونگ Samsung ، هواوی Huawei ، ، ، ایکس او XO ، جووی Joway ، نیا Nia ، مک دودو MCDODO ، راک اسپیس Rock ، جویروم Joyroom و……. موارد دیگر فراهم آورده است تا شما بتوانید به راحتی جستجو کنید و آهنگ مورد علاقه خود را با کیفیت بالا گوش کنید.

خرید عمده هولدر

تنوع بالای هولدهای رومیزی، نگهدارنده موبایل دریچه کولر و مگنتی را در مسترکالا به راحتی انتخاب و خرید کنید.

خرید عمده ساعت هوشمند

همکاران عزیز می توانند تمامی برندهای ساعت های هوشمند و مچ بندهای هوشمند با قیمت مناسب خریداری کنند.

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

اگر با خواندن توضیحات محصول در مسترکالا نتوانستید باز هم کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید می‌توانید با چت آنلاین سایت و دایرکت اینستاگرام بصورت پشتیبانی متنی آنلاین و با شماره تماس‌های مسترکالا بصورت تلفنی ارتباط بگیرید و از مشاوران ما سوال خود را بپرسید.

تخفیف برای نظر شما

وقتی شما از مسترکالا خریدی می‌کنید تا ابد مشتری ما خواهید ماند. چرا؟ چون پس از خرید اول خود می‌توانید با نظر گذاشتن برای کالای خریداری شده تخفیف دریافت کنید. برای مثال اگر ده کالای مختلف را در یک سفارش خرید کنید می‌توانید به ازای هر کالا یک کدتخفیف جداگانه بصورت آنی دریافت کنید.

کد تخفیف خرید از مسترکالا : MASTERREP2

 

انتهای رپرتاژ‌ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار