مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان کرمان گفت:آبرسانی به بیش از ۶۰۰ روستا در قالب تفاهم نامه وزات نیرو و قرار گاه محرمیت زدایی استان در حال انجام است
کد خبر: ۱۰۶۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 30 August 2022

به گزارش تابناک کرمان، عبدیان در جمع خبرنگاران گفت این تفاهم نامه در مدت ۳۰ ماه و با ۱۱۶ میلیاردابرسانی به ۶۰۰ روستای استان کرمان تومان با همکاری اب و فاضلاب اجرا می‌شود.
 
وی افزود: ۲ معین سپاه ثارلله با ۸۲ در صد کار و قرار گاه خاتم با ۱۸ درصد اجرا‌ی این پروژه را در دست اجرا دارند.
 
مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان افزود با پیگیر‌های انجام شده مقرر شده روستا‌های بالای ۲۰ خانوار فاقد شبکه و اب اشامیدنی تا پایان دولت سیزدهم از نعمت اب بهره‌مند شوند که در حال حاضر ۷۱۷ روستا در استان کرمان فاقد اب هستند.
 
همچنین بهره برداری از پروژه فاضلاب سیرجان با ۹۰ در صد پیشرفت فیزیکی بزدوی از دیگر خبر‌های خوب این نشست بود.
عبدیان از افزود شدن ۲۰۰ لیتر به اب کرمان با حفر و تجهیز چند حلقه چاه و رساندن ان به ۳۴۰ لیتر با حفر ۲ حلقه چاه دیگر برای کاهش تنش ابی خبر داد.
وی از ۹۸ طرح با پیشرفت ۴۶ درصد با اعتبار ۲۳ هزار میلیارد تومان براورد اولیه در دست اجرا خبرداد و گفت: برای اتمام انان ۴۱ هزار میلیارد تومان نیاز است.
 
مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان افزوددر هفته دولت نیز ۲۲۰ میلیارد تومان پروژه شهری و روستایی و ۱۱۶ میلیارد تومان پروژه روستایی کلنگ زنی شد.
 
عبدیان افزود پروژه فاضلاب سیرجان با ۸۰ جبهه کاری تا سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد و مشکلات اب اشامیدنی و اب‌های زیر سطحی مرتفع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار