با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، رجب رحمانی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین و داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ۲۱ طرح تأمین آب شرب و بهداشتی در استان قزوین افتتاح شدند.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ 24 August 2022

به گزارش تابناک قزوین، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت عصر امروز با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، رجب رحمانی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین و داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین 21 طرح تأمین آب شرب و بهداشتی در استان قزوین افتتاح شدند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین در حاشیه افتتاح این طرح‌ها که به صورت نمادین در روستای آتش‌انبار تاکستان برگزار شد، اظهار داشت: برای اجرای این 21 طرح 174 میلیارد تومان هزینه شده که 14 طرح در مناطق روستایی و 7 طرح هم در نقاط شهری اجرا شده است. البته بیش از 80 درصد این اعتبار برای آب‌رسانی به نواحی شهری هزینه شد.

بیرنوندی اضافه کرد: اجرای این طرح‌ها منجر به رفع کمبود آب شرب برای جمعیت بیش از 140 هزار نفری خواهد شد و همچنین بیش از 7 هزار خانوار روستایی هم با افتتاح این طرح‌ها از آب شرب باکیفیت برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه 3 طرح آب‌رسانی در شهرستان تاکستان افتتاح می‌شود، گفت: حفر و مجهز کردن 3 حلقه چاه در شهرهای تاکستان و یک حلقه چاه در ضیاءآباد به همراه ساخت خط انتقال آب به طول 3 کیلومتر برای آب‌رسانی به اهالی روستای آتش‌انبار با مجموع هزینه‌کرد 19 میلیارد و 200 میلیارد تومان سهم تاکستان از افتتاح طرح‌های آب‌رسانی هفته دولت در استان قزوین است.

بیرنوندی ادامه داد: امروز با افتتاح خط لوله روستای آتش‌انبار 103 نفر جمعیت این روستا از بحران کمبود آب آشامیدنی خلاص می‌شوند و امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده بسیاری از روستاهای فاقد آب لوله‌کشی را از این نعمت بهره‌مند کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار