کد خبر: ۱۰۶۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 22 August 2022

در هنگام خرید ساعت با توجه به انبوه ساعت های تقلبی در ایران همواره ممکن است از خود سوال بپرسیم از کجا ساعت مچی اصل بخریم؟ بورس ساعت مچی اصل کجاست؟ ساعت فروشی های معتبر کدامند؟ مراکز فروش ساعت کجاست؟ کدام فروشگاه ساعت مچی معتبر است؟ و....قبل از پاسخ به این سوالات توجه به نکاتی کاملا ضروری است. لذا با توجه به قیمت بالای این اکسسوری و اهمیت آن در تیپ و استایل توجه شما را به نکات ذیل جلب می کنیم .

  1. از مراکز رسمی و عاملیت رسمی فروش بخرید

  2. تمامی ساعت های اورجینال دارای گارانتی جهانی می باشند.

  3. حداقل مقاومت در برابر آب برای ساعت های اورجینال 30 متر است

  4. ساعت های اورجینال دارای شناسنامه می باشند در این شناسنامه نمایندگی های رسمی، حداقل مقاومت در برابر آب، خدمات پس از فروش و...ثبت گردیده است.

با توجه به اهمیت خرید از مراکز رسمی در ادامه به معرفی وب سایت ها و ساعت فروشی های اورجینال در ایران می پردازیم.

وب سایت تجاری پل کالا:

گروه تجاری پل کالا یکی از ساعت فروشی های معتبر در تهران و یک وب سایت موفق در زمینه فروش اینترنتی ساعت ها و زیورآلات اصل است این سایت تجاری با پشتیبانی و خدمات پس از فروش بین المللی ساعت های فسیل ، دیزل، ریباک و..... که همه جزء برند های پرفروش ساعت مچی در ایران هستند گامی به جلو در بازاریابی ساعت های اورجینال و قیمت مناسب در ایران برداشته است. محصولات این فروشگاه با گارانتی جهانی و خدمات پس از فروش بین المللی به مشتری ارائه می گردد. بنابراین خیالتان از اصالت کالا و خدمات پس از فروش در ایران و حتی در خارج از کشور راحت است. از نکات مثبت دیگر این وب سایت امکان خرید حضوری، تضمین قیمت، ارسال رایگان، امکان پرداخت در محل برای تهران و شهر کرج است و همچنین انبوهی از محصولات است که تقریبا بیشتر نیاز های مشتری را پوشش می دهد.بنابراین حتی اگر دنبال یک ساعت فروشی لوکس در تهران هستید و یا اگر می خواهید یه قدیمی ترین ساعت فروشی های تهران مراجعه کنید احتمالا این وب سایت نیاز های شما را براورده میکند.

سایت های خرید ساعت اصل کدامند ؟

فروشگاه آنلاین پارس:

فروشگاه پارس نیز یکی دیگر از مراکز خرید ساعت در تهران و ایران است. این فروشگاه تحت سرپرستی شرکت پارس آناهید رایان سیستم که نماینده ساعت های کاسیو در ایران است، می باشد. فروشگاه پارس به صورت آنلاین فعالیت می کند و ارسال محصول در این مجموعه در در تهران و کرج در کمتر از 24 ساعت و در مراکز استانها دیگر مانند مشهد، اصفهان، شیراز و...ممکن است تا 72 ساعت به طول بیانجامد.

خرید ساعت مچیدر مجموعه پارس با ضمانت پوزیترون انجام می گیرد. مرکز خدمات پوزیترون، مرکز تخصصی و رسمی برای خدمات پس از فروش ساعت های کاسیو در ایران است. انواع ساعت های کاسیو و زیر مجموعه آن شامل ( جی شاک، بی بی جی، پروترک، ادیفس و شین ) با این ضمانت نامه در فروشگاه پارس ارائه می شوند. در حقیقت مرکز و بورس ساعت مچی کاسیو در ایران این شرکت موفق ایرانی است.

در این مقاله با ساعت فروشی ها و سایت های معتبر درایران آشنا شدید ذکر این نکته ضروری است که در هنگام خرید حتی از فروشگاه های آنلاین معتبر ساعت مچی اخذ گارانتی رسمی و بین المللی مهر شده توسط نمایندگی رسمی یک اصل ثابت است هر دلیلی که فروشنده از ارائه گارانتی جهانی خودداری نماید خود دلیلی محکم بر تقلبی بودن محصول است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار