فرماندار لاهیجان:
افتتاح و بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه شهرستان در هفته دولت
کد خبر: ۱۰۶۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷ 17 August 2022

فرهاد براتی، فرماندار لاهیجان با اشاره به اقدامات جهادی دولت سیزدهم به افتتاح و بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

بگزارش خبرگزاری تابناک از لاهیجان فرماندار لاهیجان در گفتگو با تابناک با اشاره به اقدامات جهادی دولت سیزدهم به افتتاح و بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی هر کدام با سه پروژه، راهداری با ۶ پروژه، شهرداری لاهیجان با ۵ پروژه، شهرداری رودبنه با ۲ پروژه، بنیاد مسکن ۲ پروژه، بهزیستی هفت پروژه، کمیته امداد ۳۶ پروژه، منابع طبیعی یک پروژه، اداره چای سه پروژه، توزیع برق با ۲۶ پروژه و بخشداری مرکزی ۶ پروژه و بخشداری رودبنه با ۶ پروژه از جمله پروژه‌های قابل افتتاح هستند.

فرهاد براتی اظهار کرد: در سال گذشته ۵۱ پروژه با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان به افتتاح رسیده بود که در مجموع ۲/۱ برابر تعداد پروژه‌ها رشد داشته است.

وی افزود: در مجموع امسال هزار و ۹۶۴ فرصت شغلی و دائم ایجاد شده است که نسبت به سال گذشته ۳/۵ برابر شده است.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه در حوزه پسماند نیز اقدامات خوبی با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صورت گرفته اظهار کرد: ۱۸۰ الی ۲۰۰ تن زباله در جایگاه دفن زباله تموشل لاهیجان دفن می‌شود.

براتی گفت: براساس سیاستهای کلی و دستورات استاندار گیلان در حوزه شهری در حوزه تفکیک از مبدا قراردادی امضا شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار