خط تولید سیگار نانو سیلور در ارومیه راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ 17 August 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیر عامل شرکت دخانیات ایران از سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورویی برای راه اندازی این خط تولیدی که سالانه ۱ و نیم میلیارد نخ سیگار نانو تولید میکند خبر داد و گفت : با راه اندازی این خط جدید تولید شرکت دخانیات کشور به ۱۸ میلیارد نخ افزایش پیدا کرد.

مجاور شیخان افزود :با سرمایه گذاری ۵ هزار میلیاردی تا ۵ سال آینده با حذف شرکت های خارجی سیگارت صد درصد بازار داخلی سیگارت را از آن خود خواهیم کرد.
عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور به عنوان سرمایه گذار خط جدید سیگارت نانو سیلور با بیان اینکه سرمایه گذاری در این بخش به معنی حمایت از افزایش مصرف نیست تصریح کرد: ما بر این باوریم حالا که مصرف وجود دارد اجازه ندهیم ارزی بابت آن از کشور خارج شود و این پول بجای جیب دلالان و شرکت های خارجی به جیب کشاورزان و کارگران ایرانی برود.

مدیر عامل مجتمع دخانیات آذربایجان غربی هم از رشد ۳۰۰ برابری تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۱ خبرداد و گفت :با راه اندازی این خط تولیدی جدید تولید سیگارت به ۴ میلیون ۲۰۰ هزار نخ در سال رسیده است و اشتعال هم از ۵۲۰ به ۶۵۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

خیاطی افزود: خط تولید سیگارت نانو سیلور یک طرح دانش بنیان است که با استفاده از فیلترهای جدید نانو ضرر ناشی از دود سیگار را کاهش میدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار