معاون دفتر اقتصادی استانداری مرکزی گفت:به هیچ عنوان قیمت نان تغییری نخواهد داشت و تغییر تنها در عملکرد خرید نان با کشیدن کارتخوان های جدید است.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ 17 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،گودرزی در جلسه کارگروه رصد و پایش گندم،آرد و نان استان که بصورت وبیناری با کارگروه های گندم و آرد و نان شهرستان ها به منظور هماهنگی بیشتر برای ورود به فاز دوم استفاده از سامانه نانینو در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شد با تاکید بر اینکه نانوا ها نان را از طریق همین کارتخوان ها به فروش برسانند افزود: بازرسی و نظارت بر عملکرد نانوایی ها بر اساس خروجی این سیستم انجام می شود تا میزان کارتهای خریداری شده،ساعت شروع و پایان، تعداد تراکنش ها با کارتها،خرید و فروش در ساعات متعارف و...رصد شود و برای نانوایی هایی که عملکرد نامتعارف داشته باشند عملکرد اخطار ارسال می شود و نهایتا بر اساس همین خروجی رصد صورت می گیرد.
گودرزی اضافه کرد: تخلف در استفاده از کارتخوان در خارج ساعت معمول و استفاده از یک کارت و تعدد خرید و خرید نامتعارف در این دوره مشاهده شده است.
وی درباره این سامانه گفت: این سامانه،سامانه مدیریت هوشمند کارکرد نانوایی های استان است.
گودرزی اضافه کرد:از سیاست های دولت مدیریت حوزه گندم و آرد و نان بوده که حوزه گندم خوشبختانه بالغ بر ۱۰۶ درصد رشد در خرید گندم انجام شده است.
وی تاکید کرد: در این سامانه بالغ بر ۹۹ درصد نانوایی های استان کارتخوان هوشمند جدید را نصب کرده اند و بعد از این فاز دوم تغییر و تثبیت رفتار نانواها و مردم است که در این راستا از مردم تفاضا داریم برای خرید نان صرفا از طریق کارتخوان هوشمند نانوایی ها استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار