رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از خدمت رسانی ۴۰۰ پزشک متخصص و عمومی استان فارس به زائران در اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ 17 August 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر سید وحید حسینی در جمع خبرنگاران حوزه سلامت استان گفت: با برنامه ریزی‌های ستاد اربعین دانشگاه بیش از یک میلیارد تومان هدایای شرکت‌های دارویی و موسسات خیریه استان در ۱۰ موکب در مسیر نجف تا کربلا در قالب درمانگاه‌های عادی و یک درمانگاه تخصصی و یک مرکز اورژانس به زائران خدمات سلامت ارائه می‌شود.
وی همچنین با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۲۸ طرح بهداشت و درمان در استان به بهرداری می‌رسد، افزود: این طرح‌ها شامل ۷ طرح درمانی و ۲۱ طرح بهداشتی است که با صرف یکصد میلیارد تومان هزینه راه اندازی خواهند شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کمبود ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در شیراز گفت: در تلاش هستیم با آغاز عملیات ساخت ۳ بیمارستان در شیراز بخشی از این کمبود را جبران کنیم.

دکتر حسینی افزود: مقدمات ساخت بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی حضرت صدیقه طاهره (س) در میانرود با تامین ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز این طرح آغاز شده و پیگیری برای تامین زمین و ساخت دو بیمارستان جدید و جایگزینی با بیمارستان‌های نمازی و شهید فقیهی در حال انجام است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی جامعه، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بسیار ارزشمند خواند و گفت: بیش از ۳۰ ماه شاهد تلاش اساتید، پزشکان، پرستاران و کارکنان مجموعه دانشگاه برای خدمت رسانی به مردم در بحران کرونا بوده ایم و اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما نیز نقش بسیار مهمی در کمک به مدیریت کروناویروس در استان ایفا کرده اند.
وی از اصحاب رسانه برای جلب مشارکت عمومی برای تکمیل چرخه واکسیناسیون و عبور از موج هفتم کروناویروس یاری طلبید.
در این مراسم به مناسبت هفته خبرنگار از جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه سلامت تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار