مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان تأکید کرد.  
کد خبر: ۱۰۶۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ 17 August 2022

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان تأکید کرد.



به گزارش تابناک همدان از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه در نشست با همکاران و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: همکاران شهرستان‌ها در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند.


وی با بیان اینکه هم نگاه دولت و هم سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت شهرستان‌هاست؛ گفت: توجه به زیرساخت‌ها، اعتبارات، ظرفیت‌ها و تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر و مجموعه های فعال در این حوزه، در راستای تحقق این هدف اثر گذار است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر تقویت جایگاه شورای فرهنگ عمومی در سطح شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی حوزه فرهنگ و هنر در استان است اما دستگاه های اجرایی مختلف هم در این حوزه فعال هستند که می‌توان از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد برای پیشبرد اهداف فرهنگی بهره گرفت.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هزینه‌های جاری و اعتبارات هر شهرستان متناسب با شرایط آن تعریف شود؛ گفت: تحقق عدالت فرهنگی هم در حوزه توزیع اعتبارات و هم در زمینه برگزاری برنامه‌های شاخص، از اولویت‌های کاری اداره کل است.


مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند هم در این دیدار گزارشی از وضعیت فرهنگ و هنر شهرستان ارائه کرد و کارکنان این اداره هم به بیان مشکلات، پیشنهادها و نظرات خود پرداختند.

 

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با فرماندار نهاوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در سفر یک روزه خود به نهاوند با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد

مسعود ویژه در این دیدار با تأکید بر اینکه به دنبال توزیع عادلانه امکانات و برنامه‌ها در سطح استان هستیم؛ گفت: در کنار تقویت زیرساخت‌ها، برگزاری برخی جشنواره‌های مختلف استانی را به شهرستان‌ها واگذار می‌کنیم.


ویژه در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بحث راه‌اندازی سینما در نهاوند اشاره کرد و گفت: در نشست با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیدارهای مختلف با هنرمندان شهرستان، بحث راه‌اندازی سینما در نهاوند مطرح شده است که آمادگی داریم با حمایت فرمانداری و شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌های سینما اقدام کنیم.


فرماندار شهرستان نهاوند هم در این دیدار با تأکید بر اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و توسعه‌ این حوزه نیازمند برنامه‌ریزی عملیاتی است، گفت: انتظار داریم در برنامه‌های فرهنگی و هنری سطح استان، نهاوند هم به عنوان یکی از شهرستان‌های بزرگ همدان مورد توجه ویژه قرار بگیرد.


ضرغام احمدوند در ادامه این دیدار، برای پیگیری موضوع راه‌اندازی سینما در نهاوند اعلام آمادگی کرد.

 

امام جمعه نهاوند تأکید کرد:
توجه به آرمان‌های انقلاب در برنامه‌های فرهنگی و هنری

امام جمعه شهرستان نهاوند بر لزوم توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مغیثی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسالت حساسی بر عهده دارد، گفت: انتظار می‌رود صبغه اسلامی در همه برنامه‌های فرهنگی و هنری مد نظر قرار گیرد.


وی افزود: امیدوارم بتوانیم در کنار هم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و به وظایف و مسئولیت های خود عمل کنیم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هم در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره کل در بخش‌های مختلف ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار