جانشین وقت فرمانده سپاه چهارم بعثت کرمانشاه:
جانشین وقت فرمانده سپاه چهارم بعثت کرمانشاه گفت: روز شکست حصر پاوه به پاس فداکاری و از خودگذشتگی مردم باید از طرف مسئولین ذیربط در تقویم روز ملی پاوه نام گذاری شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ 17 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سردار اسدالله ناصح در مراسم حماسه شکست حصر پاوه اظهار کرد: مردم پاوه باید به خود افتخار کنید ایران هم به شما افتخار می‌کند، پیام این مناسبت هاباید به همه ایران و جهان برسد شما امتحان سختی را پس دادید، باید در آن شرایط قرار گرفت تا فهمید ایستادگی، مقاومت و ایثار به چه معناست.

سردار ناصح ادامه داد: دولت موقت آن زمان با تحلیل غلط همه چیز را به گروهک‌ها واگذار کرد، آمده بودند فجایعی که در مریوان انجام داده بودند اینجا تکرار کنند، اما شما نگذاشتید شما به خدا توکل کرده قدم در صحنه سختی گذاشتید، ایستادید، مقاومت کردید و زن و مرد شهید دادید و خداوند یاری تان داد.

وی اضافه کرد: شهید چمران جلساتی که با تیمسار فلاحی، شریف و شهید بروجردی داشتند با شهید اصغر وصالی، نیرو‌های شهید جعفری که از کرمانشاه اعزام شده بودند، بر اساس تدبیر اشتباه دولت پاسدار‌ها شهر را خالی کرده بودند، از آن ۶۰ نفر ۱۶ نفر و با تعداد معدودی از ژاندارمری و خود مردم پاوه ماندند و جنگیدند.

جانشین فرماندهی چهارم بعثت درجنگ مرصاد افزود: روز ملی پاوه به مناسبت شکست حصر پاوه باید از طرف مسئولین ذیربط اعلام شود.

سردار ناصح اضافه کرد: پیامی که امام خمینی (ره) در روز ۲۷ ام صادر کردند، خارج از قواره‌های یک مسئول و فرمانده کل قوا بود، با توجه به گزارش‌ها و تحلیل‌های غلط، عظمت روح امام و اخباری که از بچه‌های مخلص گرفتند با دل خود و ارتباطی که با خدا داشتند پیام دادند؛ پیامی که در دوجا تکرار شد، در رابطه با شکسته شدن حصر آبادان و آزادی مهران، این پیام برای همه مردم نشاط و حرکت ایجاد کرد و همه به سمت پاوه سرازیر شدند.

وی افزود: در جنگ با دست خالی جنگیدیم، اما اخلاص و ایثار پشت آن بود و خدا برکت داد، اگر با خدا باشیم خدا با ماست.

جانشین فرماندهی چهارم بعثت در جنگ مرصاد در پایان اظهار کرد: قدر ارزش برکاتی که خدا به ما داده و مردمی که در موقعیت‌های سخت همراه رزمندگان و پای انقلاب و مملکت بودند را می‌دانیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار