معاون برنامه‌‍ریزی و امور عمرانی فرماندار مهریز هفته دولت را فرصتی مناسب در جهت تبیین دستاوردهای نظام خواند و گفت: برنامه‌های هفته دولت در مهریز با مراسم بزرگداشت یادمان شهدای دولت آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ 17 August 2022

«علیرضا مرادیان» در جلسه روز گذشته‌ی ستاد بزرگداشت هفته دولت در مهریز، هفته دولت را یادآور ایثارگری و اخلاص شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: هفته دولت فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و تبیین دستاوردهای نظام می‌دانیم و معتقدیم خدمت‌رسان خانواده عزیزانی هستیم که از جان و مال خود گذشتند و برای این نظام سرمایه‌گذاری کردند.

وی با بیان این که هفته دولت فرصتی مناسب در راستای ارائه و بیان فعالیت‌ها و عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان در دولت سیزدهم است، افزود: برنامه‌های هفته دولت در مهریز با مراسم بزرگداشت یادمان شهدای دولت آغاز می شود که این مراسم پنج شنبه ۲۷ مرداد ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در محل فرمانداری مهریز برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: در راستای اجرای برنامه‌های هفته دولت، مهم حضور میدانی مدیران برای افتتاح طرح‌ها و اطلاع رسانی در راستای اقدامات صورت گرفته است لذا امیدواریم در این زمینه تعامل و همکاری استمرار داشته باشد.

«مصطفی زارع زاده» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: در دولت سیزدهم نقش مردم از جایگاه بسیار رفیع و بزرگی برخوردار است.

وی با اشاره به هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی بیان کرد: تشکل‌ها حلقه وصل میان مردم و دولت هستند لذا مدیران شهرستان از ظرفیت این نهادها برای توسعه و پیشبرد اهداف دولت استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز با اشاره به استفاده از ظرفیت تمامی رسانه های شهرستان، تصریح کرد: با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، روحیه کار، تلاش و امیدواری در جامعه بالا می‌رود لذا در اولین هفته دولت از زمان استقرار دولت سیزدهم لازم است، فعالیت‌های صورت گرفته به‌خوبی به مردم منعکس شود.

وی افزود: در این هفته دیدار چهره به چهره مدیران با مردم جهت تببین فعالیت‌های صورت گرفته و پاسخگویی به این عزیزان مورد انتظار است.

همچنین در این جلسه برنامه‌های هفته دولت در شهرستان مهریز از جمله افتتاح طرح‌ها تشریح و تصمیمات لازم جهت برگزاری باشکوه اتخاذ شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مهریز ، یادمان ، هفته دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار