سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از بستری شدن بیش از ۲۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 17 August 2022

دکتر «علیرضا اسلامی» در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، در حال حاضر ۲۶۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود:‌ از کل بیماران شناسایی شده، 51 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و مابقی در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

اسلامی با بیان اینکه سه بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته جان خود را در استان جان خود را از دست دادند، گفت: در شبانه روز گذشته، ۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص آخرین رنگ بندی نقشه کرونایی استان افزود: در حال حاضر شهرستان های ابرکوه، اردکان، بافق، مهریز و یزد در وضعیت نارنجی، شهرستان اشکذر در وضعیت زرد و شهرستان های خاتم، مروست، میبد و بهاباد در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: اگر در اجرای شیوه نامه‌ها و محدودیت‌های کرونایی، سهل انگاری و غفل شود بیم آن می‌رود که با روند افزایشی بیماری کووید۱۹ مواجه شویم که به معنی بیشتر شدن تعداد بستری و مرگ و میر خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا ، بستری ، بیمار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار