اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به افزایش رطوبت، رگبار، رعد و برق و گرد و خاک در برخی مناطق خوزستان تا اواسط هفته آینده هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 17 August 2022

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان بر اساس این اطلاعیه جریان جنوبی از فردا پنجشنبه تا روز دوشنبه هفته آینده سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه همچنین به دلیل شاخص بالای ناپایداری از روز جمعه تا روز سه شنبه هفته آینده احتمال رگبار ، رعد و برق، تندباد لحظه ای و گرد و خاک همرفتی در بعد از ظهرها در مناطق شمال شرقی،شرقی و جنوب شرقی به ویژه در ارتفاعات وجود دارد.

به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان طی امروز به دلیل وزش باد در عراق نفوذ گرد و خاک در مناطق غربی، جنوب غربی و گاهی مرکزی استان خوزستان پیش بینی می شود. 

محمد سبزه زاری با اشاره به اینکه تا اوایل هفته آینده روند کاهش یک تا ۲ درجه ای دما در بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۵۰.۸ و ایذه با ۲۶.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۵۰.۷ و حداقل ۳۱.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 اداره کل هواشناسی خوزستان روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش سرعت باد و وقوع گرد و غبار در خوزستان برای روز چهارشنبه هشدار سطح زرد اعلام کرد.

میزان غلظت گرد و غبار در آبادان و خرمشهر امروز چهارشنبه به بیش از ۹ برابر حد مجاز رسید.

برچسب ها: گرد و غبار ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار