کد خبر: ۱۰۶۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ 17 August 2022

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از تشدید رصد و پايش تأمين و توزيع مطلوب سوخت از مبدأ تا مقصد در این منطقه با استفاده از ظرفيت بسيج خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، امین روستایی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به اوج مصرف بنزين، نفت و گاز به خصوص در بخش حمل و نقل كشور و استان همدان در پی افزايش سفرهاي تابستاني و از طرفی ديگر اختلاف نرخ فاحش اين فرآورده ها با كشورهاي همسايه، ضمن افزايش نامتعارف مصرف داخلي، جذابيت قاچاق سوخت را براي آفت هاي اقتصادي صدچندان ساخته است.

وی ادامه داد: از اين رو تيم هاي گشت شبانه روزي متشكل از نيروهاي داوطلب بسيجي شاغل با همكاري واحدهاي حراست و بازرسي و روساي نواحي تابعه مستقر در شهرستان هاي استان با تمام توان و بهره گيري از ظرفيت هاي موجود، به طور مستمر در جايگاه ها حضور يافته و اين وظيفه خطير را در راستاي تحقق حقوق شهروندي و حمايت از مصرف كنندگان واقعي به انجام مي رسانند.

او تصریح کرد: رسالت اصلي اين شركت تأمين و توزيع سوخت با استانداردهاي كمي و كيفي ملي براي تمامي سطوح و بخش هاي مصرف بوده اما بنا به الزامات قانوني در مواجهه با سوء استفاده كنندگان خرد يا كلان سرمايه هاي ملي شديدا برخورد مي كند.

روستایی اظهار داشت: سوء استفاده از سهميه كارت سوخت خودروهاي شخصي و عمومي يكي از معضلات حال حاضر جامعه بوده كه متأسفانه از ابتداي سال جاري تعداد قابل توجهي كارت سوخت خودروهاي عمومي و شخصي توسط بازرسان منطقه كشف و ضبط شده است.
این مقام مسوول یادآور شد: طي 5 ماهه گذشته تعداد 96 فقره پرونده تخلفات خريد و فروش غير مجاز سوخت در كميته رسيدگي به تخلفات منطقه مطرح و اخذ بيش از 9 ميليارد و 500 ميليون ريال غرامت تعيين شد.

مدير منطقه همدان از ارجاع 24 پرونده به اداره كل تعزيرات حكومتي خبر داد و خاطرنشان کرد: ثبات قيمت حامل هاي انرژي با منشاء فسيلي در دولت سيزدهم جهت رفاه حال شهروندان بوده و مستلزم مديريت صحيح و مسئولانه آحاد مختلف جامعه در حوزه مصرف سوخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار