نماینده ولی فقیه در استان ؛
امام جمعه ایلام گفت: ادارات و دستگاه ها طی سال های گذشته ۲ درصد حق مشارکت اجتماعی شرکت های نفتی را پیگیری و دریافت نکرده اند.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲ 17 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  در دیدار با سرپرست و جمعی از کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار داشت: این ۲ درصد حق مشارکت اجتماعی شرکت ها به عنوان یک درآمد پایدار سال هاست از سوی مدیران دستگاه های مختلف مغفول مانده است.

وی افزود: باید اینگونه خلاء های مغفول مانده موجود شناسایی و عملکرد مدیران ارزیابی شود چرا که بعد نظارتی بر عملکرد و فعالیت دستگاه ها تاثیرگذار است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: به جای مدیریت های سفارشی شده، توزیع مسوولیت ها باید به افراد متخصص و براساس توانمندی های آنها واگذار شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: نگاه مردم به خدمات و عملکرد مسوولان است که عملکرد مطلوب و متعهدانه باعث گرایش های اعتقادی و اعتماد بیشتر مردم به مسوولان می شود.

وی ادامه داد: مسوول باید متخصص، دلسوز، متعهد و اهل چانه زنی برای جلب منابع جدید بوده و برای رفع یا کاهش مشکلات مدیران باید متعهدانه و دلسوزانه پای کار باشند.

امام جمعه ایلام به موضوع اربعین اشاره کرد و آنرا یک ظرفیت بزرگ برای استان ایلام دانست که توسعه زیرساخت های عمرانی و زیربنایی را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار از عدم همکاری برخی دستگاه ها با ستاد اربعین انتقاد کرد و خواستار همکاری همه دستگاه ها با ستاد اربعین استان برای تسریع در آماده سازی زیرساخت های اربعین و ارائه خدمات مطلوب به زائران شد.

وی با اشاره به گرمای طاقت فرسای هوا و انبوه جمعیت، رفع مشکل کمبود آب و توزیع عادلانه آب در نقاط مختلف استان از جمله داخل شهر ایلام را ضروری و مهم دانست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار