استاندار خوزستان گفت: ۳ هزار میلیارد تومان در قالب طرح های جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال به استان اختصاص پیدا کرده است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و تصمیمات اتخاذ شده، این تسهیلات را بین دستگاه های مختلف تقسیم کردیم و انتظار می رود با اعطای این اعتبارات حدود ۲۲ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 17 August 2022

نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان روز سه شنبه به ریاست دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان در پایان این نشست اظهار کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه، طرح های جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال بود که بر اساس آن ۳ هزار میلیارد تومان به استان خوزستان اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: از این رقم ۴۰ درصد به بخش خدمات، ۳۰ درصد به بخش کشاورزی و ۳۰ درصد هم در بخش صنعت به پروژه های سرمایه گذاری و طرح های نیازمند نقدینگی اختصاص می یابد و این تسهیلات عمدتا در مشاغل خانگی و طرح های خرد و محرومیت زدایی استفاده می شود.

خلیلیان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و تصمیماتی که اتخاذ نمودیم این تسهیلات را بین دستگاه های مختلف تقسیم کردیم و انتظار می رود با اختصاص این اعتبارات حدود ۲۲ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در دست اقدام داریم پروژه پارک فناورانه سلامت است که در حال ساخت است و قرار شد روند اجرایی آن تسریع یابد و انشاالله هر چه زودتر این پروژه را مورد بهره برداری قرار دهیم.

خلیلیان بیان کرد: بنا شد ۱۰ درصد از اعتبارات را به طرح های دانش بنیان اختصاص دهیم که بتوانیم در این زمینه شاهد شکوفایی بیشتری در استانمان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار