محمد راستا مدیر کل راه وشهرسازی استان و علاء الدین حسانی مدیر آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک و قرارداد همکاری در خصوص کنترل کیفیت پروژهای راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد در سال 1401 را امضاء کردند.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 17 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری این اداره کل با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد و گفت: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی استا کهگیلویه وبویراحمد با توجه به اجرای پروژه‌های تحت نظارت واحدهای اجرایی زیرمجموعه خود با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان به منظور بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های همکاری دارد.

 

مدیر کل راه وشهرسازی استان باتوجه به نقش آفرینی مطلوب در ارتقاء کیفیت عملیات اجرایی مختلف و کنترل مرحله به مرحله پروژه‌ها توسط آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک اظهار داشتند ، 

که این اداره کل از ابتدای سال ۱۴۰۱ با هدف ارتقاء سطح کیفی، افزایش طول عمر و به منظور کنترل حداکثری پروژه‌های استان اقدام به ثبت قرارداد واحدهای استقرار محلی آزمایشگاهی درسطح استان با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیارد ریال کرده است که این امر نشان از اهمیت حضور آزمایشگاه در پروژه‌های اجرایی سطح استان دارد.

 

در ادامه مدیر آزمایشگاه استان هدف از این امر را ارتقاء سطح کیفی پروژه‌ها، برشمرد و عنوان کرد: در راستای کنترل کیفی عملیات اجرایی شامل عملیات خاکی از جمله زیرسازی و روسازی راه، عملیات بتنی شامل آب‌روها، پل‌ها، آبنماها و اجرای نیوجرسی و ...، عملیات آسفالتی و سایر آزمایش‌های مورد نیاز پروژه‌ها از قبیل مطالعات ژئوتکنیک، مطالعات هیدرولوژی، آزمایشات طبقه بندی خاک و سنگ، برداشت ناهمواری‌های سطحIRI و ... اقدامات موثری توسط آزمایشگاه‌های مکانیک خاک در سطح استان تا کنون صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار